Trulte74
Forumet er livet
ORIGINAL: homma
ORIGINAL: Trulte74
ORIGINAL: ~Fiorelina~
ORIGINAL: Trulte74
Skulle så gjerne hatt en bærbar pc til å ha med ut i sola sånn at jeg kunne skravlet litt mere med dere.[:)]
Må jo bli brun til jeg skal gifte meg.[:D]
Lite problem det der.. Vi har ikke det problemet så strengt tatt kunne du lånt min bærbare.....
Når er det du skal gifte deg? Husker ikke helt jeg...
Jeg vil også bli brun - ergo jeg trenger en bærbar PC - bra argument - nå gjenstår det bare å overtale mannen min [8|]
Min vil kjøpe hele verden til meg,så her er det meg som må si nei.
Kan bli litt slitsomt innimellom.[8|]
Har samme problemet. Ikke noe artig å måtte bremse han fra å kjøpe meg ting, men det går jo utover meg selv om han bruker våre felles penger. Må holde streng kontroll over hans konto så det rekker en stund....
Han vet faktisk ikke hva han har utbetalt i lønn, før han får sjekka konto har jeg vært å henta over halvparten til felleskontoen[;)]
Smarte jenta det[:D]
Jeg betaler litt ekstra ned på lånet når han får gode lønninger for ellers så er det alltid noe han trenger.[8|]Han tror penger vokser på trær.
Hi hi, denne karen også.
Da vi ble sammen var han kredittkort fantast, så jeg hadde en seremoni med klipping av kort. Nekta å kjøpe bolig sammen med han før det var nedbetalt all tøv gjeld. Så det var harde bud for gutten, men han lærte...