homeparty

barehege

Forumet er livet
Kjenner dere til konseptet..?
Noen som jobber som konsulent selv?
jeg driver med tupperware og er så innmari glad i jobben min!! Trodde ikke at det var SÅ bra!!!! [:)]

dere som vil høre mer om det.. Send meg en PM! :) Akkurat nå i kveld er det et supert starttilbud! [;)]

Er selger for Me&I [:)]

er konsulent for partylite[;)]

stemte "annet" jeg, liker å være gjest, men ikke vertinne.. [;)]

Er distributør for Shine. Økologisk hudpleie og kosttilskudd [:)]

ORIGINAL: hopsideisi.venternr2

jeg begynner og selge me&I fra 1 april og kjenner jeg glerder meg til å begynne[:D]

Hva er det?

Tuppejente i permisjon. [:)]
Kanskje jeg starter opp igjen om en 5års tid eller noe sånt.
Moro er det ihvertfall.

ORIGINAL: frk3

Ja, er distrubitør for Forever Living Products
sign

Nei det er ikke noe for meg. Var på undertøysparty en gang for 100 år siden og de var jo superdårlige på å måle meg. Den bh'en satt jammen ikke bra nei! [:D] Har vært på Saladmaster party hos en venninne en gang fordi det var gratis middag.[8D] Det var det værste tøvet jeg noen gang har hørt fra han selgeren. Snakk om lureri! Og dagen etter var det om dem på TV2 hjelper deg...

Så gøy, TonjeJenta! :) Holdt på lenge? Jeg har holdt på i 6 mnd.. trodde aldri verden jeg skulle begynne med noe sånt, men det er jo bare helt utrolig gøy! Ser på det mer som en hobby enn en jobb.. ;)

ORIGINAL: Bonia

ORIGINAL: hopsideisi.venternr2

jeg begynner og selge me&I fra 1 april og kjenner jeg glerder meg til å begynne[:D]

Hva er det?

Masse fine barneklær og endel fint til oss mammaer =) meandi.no =)

Mye spennende innen homeparty, da! Jeg er jo kjempefornøyd med Tupperware sine muligheter! :) Men ser det er flere ulike konsulenter her! Sikkert noe av det samme..?
Hvilke krav er det for å starte hos dere andre..?