homeparty

barehege

Forumet er livet
Kjenner dere til konseptet..?
Noen som jobber som konsulent selv?
jeg driver med tupperware og er så innmari glad i jobben min!! Trodde ikke at det var SÅ bra!!!! [:)]

dere som vil høre mer om det.. Send meg en PM! :) Akkurat nå i kveld er det et supert starttilbud! [;)]

Er selger for Me&I [:)]

er konsulent for partylite[;)]

stemte "annet" jeg, liker å være gjest, men ikke vertinne.. [;)]

Er distributør for Shine. Økologisk hudpleie og kosttilskudd [:)]

ORIGINAL: hopsideisi.venternr2

jeg begynner og selge me&I fra 1 april og kjenner jeg glerder meg til å begynne[:D]

Hva er det?

Tuppejente i permisjon. [:)]
Kanskje jeg starter opp igjen om en 5års tid eller noe sånt.
Moro er det ihvertfall.

ORIGINAL: frk3

Ja, er distrubitør for Forever Living Products
sign

Nei det er ikke noe for meg. Var på undertøysparty en gang for 100 år siden og de var jo superdårlige på å måle meg. Den bh'en satt jammen ikke bra nei! [:D] Har vært på Saladmaster party hos en venninne en gang fordi det var gratis middag.[8D] Det var det værste tøvet jeg noen gang har hørt fra han selgeren. Snakk om lureri! Og dagen etter var det om dem på TV2 hjelper deg...

Så gøy, TonjeJenta! :) Holdt på lenge? Jeg har holdt på i 6 mnd.. trodde aldri verden jeg skulle begynne med noe sånt, men det er jo bare helt utrolig gøy! Ser på det mer som en hobby enn en jobb.. ;)

ORIGINAL: Bonia

ORIGINAL: hopsideisi.venternr2

jeg begynner og selge me&I fra 1 april og kjenner jeg glerder meg til å begynne[:D]

Hva er det?

Masse fine barneklær og endel fint til oss mammaer =) meandi.no =)

Mye spennende innen homeparty, da! Jeg er jo kjempefornøyd med Tupperware sine muligheter! :) Men ser det er flere ulike konsulenter her! Sikkert noe av det samme..?
Hvilke krav er det for å starte hos dere andre..?
Hos tupperware må man selge for 4000,- i løpet av de første 4 ukene, og så er startbag'n dekket og tilhører da den nye konsulenten. Og da begynner de å tjene penger! Men for de som takker ja i løpet av denne kvelden begynner å tjene penger fra første stund.. De bestemmer hvor ofte de vil jobbe, og hvor lang karriere de vil ha.. :) Så kommer det ulike utfordringer der man kan oppnå litt ekstra! Kjempemoro! [:)]

Ja selger Perfect Home:):) Liker det kjempegodt, også så lett å selge med såååå mye fint å tilby:):):)

Hu hu, jeg laget en tråd for to uker siden der jeg spurte om noen visste hva Casa Interiør er, fordi jeg aldri har sett noen av produktene i virkeligheten og jeg vurderte å bli konsulent. Den tråden ble slettet pga kommersiell virksomhet.

ORIGINAL: barehege

Mye spennende innen homeparty, da! Jeg er jo kjempefornøyd med Tupperware sine muligheter! :) Men ser det er flere ulike konsulenter her! Sikkert noe av det samme..?
Hvilke krav er det for å starte hos dere andre..?
Hos tupperware må man selge for 4000,- i løpet av de første 4 ukene, og så er startbag'n dekket og tilhører da den nye konsulenten. Og da begynner de å tjene penger! Men for de som takker ja i løpet av denne kvelden begynner å tjene penger fra første stund.. De bestemmer hvor ofte de vil jobbe, og hvor lang karriere de vil ha.. :) Så kommer det ulike utfordringer der man kan oppnå litt ekstra! Kjempemoro! [:)]

For å jobbe i Shine er det ingen krav ( men det lønner seg å kjøpe en business pack, det gir en mye bedre utbetaling)
Har en gjentagende månedlig inntekt avhengig av hvor mange kunder du har. Elller hvilken tittel du har opparbeidet deg.  Og det er muligheter for å kvalifisere seg til reiser bl.a.
En kjempejobb som jeg er veldig glad jeg begynte med [:)]

Jeg sendte deg en liten pm jeg, ikke akkurat om Casa men...om noe mye bedre;)

Back
Topp