Homeparty

Stine 71

Betatt av forumet
Pleier du å takke ja når venner/kjente inviterer deg?
Finnes jo mange ulike homparty, fra barneklær til sminke/hudpleie.
Selv synes jeg det er greit å gå i disse en gang i blant. Litt gøy
å se/høre om produktene. Går også for det sosiale, og for å
"støtte" vertinnen litt.
Merker hvis jeg selv en sjelden gang har et slikt selskap, er det ofte veldig
vanskelig å få nok gjester. Kan egentlig skjønne at mange ikke prioriterer
slike party. Selv om det ikke er kjøpeplikt, føler mange seg kanskje litt "presset"
til å kjøpe noe, og produktene pleier jo ikke være spesielt billige.
Så bare lurte litt på hvordan interessen for homeparty er hos dere?

Jeg er Tupperware-konsulent, og jeg har aldri problemer med å få vertinner til å holde party. Det varierer selvsagt med gjester, alt fra 4-5 til 12-15 gjester. Kjekkest med de som er sånn 8-10, for da får jeg snakket skikkelig med alle. [:)]
Innimellom kommer det en avlysning fordi at alle gjestene har falt fra, men det er sjelden.

Pga min konsulentvirksomhet, har jeg sjelden sånne ting hjemme. Men, jeg vet jo hvor kjekt det er for en konsulent når stua er full og det er mye som skjer, så de få gangene jeg har noe, så jobber jeg hardt med å få gjester på demoene mine. [:)] Syns ikke det er kjempevanskelig å få gjester, sånn egentlig.

Jeg går i party om det interesserer meg og jeg har rå til å kjøpe noe[;)]
Men har selv merka at å få gjester kan være vanskelig[&o]

Jeg syntes det er veldig gøy å ha det hjemme, men er dårlig på å gå bort på det [:-]

Jeg har hatt hjemmedemo (er konsulent for tupperware) også har jeg og en venninne hatt dobbeldemo av partylite.
Jeg synes ikke det var lett å få gjester til partylite.. 4 som jeg inviterte møtte opp, men når jeg hadde tupperwaredemo hadde jeg full sofa[:)]

Kommer jo helt an på interressene til gjestene, og hva de trenger[:)]

Takk for svar. Jeg synes alltid det er så kjipt for
konsulenten sin del hvis det sitter kun tre-fire
gjester her. Hun har jo satt av kvelden sin til
dette.
Men ellers synes jeg det er gøy å ha party

Back
Topp