homeparty

Mrs b

Forumet er livet
VIP
noen som holder på med det?
tjener dere noe på det?hvor mye ca?og hva selger dere.

ORIGINAL: pannekaka

mtp på reklame for deg selv så lønner homeparty seg om du ikke har tenkt til å annonsere på nettet og sånn hvis du f.eks har hjemmeside...

- kunder får jo se varene på partyet og ordet sprer seg.. og de jo også komme hjem til deg uten at du har party for å kjøpe/bestille eller bare ringe deg og du tjener jo alt etter hvor aktiv du er.

kan ikke tro du blir rik heller [:D] da må du isåfall selge noe helt genialt jeg selger klær og synes det er kjekke ekstra penger når jeg er aktiv [:)]

hvor mye tjener du av salget?[:)]

jeg er perfect home forhandler, bare send meg en pm om du lurer på noe [:)] står også litt på hjemmesiden www.perfecthome.no [:)]

Eg hadde en arbeidskolega som spurte om eg ville invitere til homeparty. Men eg liker ikke å invitere masse folk hjem, samt at eg føler et vist kjøpepress. Men da styret i borettslaget ba meg skaffe økt bruk av grendahuset vårt, så fallt ideen på plass. Eg laget en gruppe på facebook for de som driver med homepartys, satte en dato og inviterte til minimesse i grendahuset.

På messen før sommeren kom 8 utstillere og ca.40 besøkende. Fordi alle var godt fornøyd, forsøkte vi på ny sist søndag - med enda bedre ressultat.

Vi begrenset antallet til 7 nye utstillere på MiniMesse nr.2. Hvis ikke blir det for trangt. Velforeningen(eg) lånte ut grendahuset gratis, fordi vi såg at bare etter første MiniMessen har grendahuset blitt leid ut mer en hele året før. Etter denne MiniMessen ser det ut til at antall ganger utleie av grendahuset kommer til å øke mangforldige ganger fra tidligere år. Det var 47 besøkende som skrev seg opp i gjesteboken, og på den måten ble med i trekkning av en gave fra hver av utstillerene.

Alle utstillerene var godt fornøyd med messen og salget.

Dette var noe alle parter var godt fornøyd med.

Eg skriver dette til dere fordi eg tror flere som driver med homepartys kan gjøre det samme, og flere grendahus som står tomme vil få økt bruk som følge av dette.

Eg vil mer en gjerne dele mine erfaringer og tipps til gjennomføring av MiniMesse med dere ;-)

Eg driver med homeparty.
Selger sexleketøy, www.xcite.as

Får 30% provisjon av det eg selger, + 500 kr for utdrikningslag[;)]

Jeg jobber med cosmopharmas. Nesten akkurat begynt, så ikke tjent så mye enda...
Selger kremer, sminker +++
Får 35% av det man selger for, og selger man for over 5000 kr, får man 50%.

Back
Topp