Home&Away??

bringiton

Andre møte med forumet
Har ikke fått med meg så mye i det siste, så jeg lurer litt på hva forhold Sam og Johnny Cooper har hatt? Hvordan kjente de hverandre?

Jøss, en formiddag på bv hvor INGEN ser home&away [:-]

Innser at jeg også må få meg et liv [X(]

Han viste noe om hennes fortid som hu ikke ville at noen sku vite[:)]

ORIGINAL: Zera

Oki, ikke så mye klokere, men takk likevel [:D][;)]

ORIGINAL: bringiton

ORIGINAL: Zera

Oki, ikke så mye klokere, men takk likevel [:D][;)]

det er det som har blitt sagt[;)] Jeg ser ikke på serien på yputube osv, det er bare det som har blitt sagt her

De kjente ikke hverandre. Han ringte henne da han var på flukt i skogen og presenterte seg og sa at han hadde noe på henne som han skulle avsløre hvis hun ikke hjalp han. Vi vet ikke hva det er, men noe er det siden dama drepte han for å forsikre seg at han ikke kom til å si noe. Hun drepte han nok for at hun var redd at han kom til å avsløre at hun hjalp han. Håper hun blir tatt, men med serier som går i årevis kommer det sikkert å ta en stund før det skjer for å holde på spenningen.

ORIGINAL: bringiton

Har ikke fått med meg så mye i det siste, så jeg lurer litt på hva forhold Sam og Johnny Cooper har hatt? Hvordan kjente de hverandre?

Hvitt:

Cooper veit sannheten bak Sam og henner fortid med Shane. Sam har fortalt at den var Shane som styrte med narkotikaen og alt det, men sannheten er at det er Sam sto bak alt. Det var hun som gjorde Shane narko avhengig og det var hun som styrte pengene. Da det så ut til at de ville bli tatt, gikk Sam til politiet og "tystet" på Shane og gikk med på å vitne mot han mot at hun fikk beskyttelse. Politiet fikk ikke vite sannheten. Og det er derfor Shane var ute etter Sam og Rory.

Det er ikke så lenge igjen til Sam blir avslørt, så smør dere med tålmodighet[:)]

Back
Topp