Home&Away

MtBoT

Elsker forumet
Blir så lei meg [:(][:(][:(] Dumme morag [&o][&o][8|][:(]

ja du sier noe...

hva har skjedd?

hakke fått fulgt med på leeenge![:@]

Barry innrømte alt til Morag om at han hadde drept Josh og spurte om hun kunne fortsette å holde hemmeligheten hans for seg selv. Da tittet politiet frem. De hadde hørt på alt. Hun gjorde det for at hun og Kim skulle få en avtale om at de ikke fikk noe straff da... (Han gjorde det pga josh hadde funnet ut at han hadde drept moren til Kim og at Kim visste om det, truet med å gå til politiet og avsløre alt hvis ikke han vart med på project 56...)

Å det vart avslørt i går. Jack gikk til sjefen sin også avhørte de Peter. Han hadde ikke noe med drapet å gjøre. Kom på en ting til. På slutten i dag fikk vi se Zoe stå ved det velkommen til Summer Bay skiltet. [:o]

Zoe/Eve kommer hun ja og lager en kjempe eksplosjon i bryllupsfesten til Jack og Marta[;)]

[:)]

Men dere som har sett mye engre enn oss; hva er det egentlig Peter holder på med?

Eh, han prøver jo å få tatt zoe.... Jeg har ikke sett lengre da men, kan jo hende han driver med noe annet òg... September skattene: hele politistasjonen vet om zoe nå siden jack gikk til sjefen sin.

send meg pm om dere lurer på noe, jeg har fulgt medisden 88 og ser de som kommer ut i australia hver dag...
husker det meste tror jeg[;)]

Back
Topp