N Nnem Forumet er livet VIP 6 Sep 2009 #1 Ser vi er noen som ser på[:D] Godt jeg ikke er den eneste[:D]
A Aprilmammaen Flørter med forumet 6 Sep 2009 #3 Jeg er blodfan:p men har blitt lite etter sommeren, da jeg nå har startet å jobbe.. nå er jeg jo sykemeldt da:p så har sett det litt nå:)
Jeg er blodfan:p men har blitt lite etter sommeren, da jeg nå har startet å jobbe.. nå er jeg jo sykemeldt da:p så har sett det litt nå:)
N Nnem Forumet er livet VIP 6 Sep 2009 #5 Hehe, synes at det er enda bedre at de endret på sendetiden, for da har jeg faktisk sjansen for at jeg rekker den når jeg er på jobb[:)]
Hehe, synes at det er enda bedre at de endret på sendetiden, for da har jeg faktisk sjansen for at jeg rekker den når jeg er på jobb[:)]
X x1xAprilbaby2010 Andre møte med forumet 6 Sep 2009 #6 Jeg har heldigvis dvd opptaker så jeg tar opp mange episoder og ser en uke av gangen og sånn når jeg får tid, ble hekta en gang jeg lå syk.. [:)]
Jeg har heldigvis dvd opptaker så jeg tar opp mange episoder og ser en uke av gangen og sånn når jeg får tid, ble hekta en gang jeg lå syk.. [:)]