Home and away

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Hvem er det amanda og kelli har drept???

Tror det er han fyren som hjelper Kelli med å lure Amanda.. (men han er så klart ikke død). Om jeg skjønte det riktig.

oki...

ORIGINAL: mammasin

Hun begynner virkelig å irritere meg den søsteren der altså[:@] Når avslører Amanda hva hun holder på med da??

bare litt avhenigig[:D]

Jeg var så nysgjerrig at jeg måtte søke de episodene opp på youtube[:D]

ORIGINAL: ~enti~

ORIGINAL: Fragglen Vips

ORIGINAL: mammasin

Hun begynner virkelig å irritere meg den søsteren der altså[:@] Når avslører Amanda hva hun holder på med da??

bare litt avhenigig[:D]

Jeg var så nysgjerrig at jeg måtte søke de episodene opp på youtube[:D]

hva fant du ut?[:-] pm?

me tooooo[:)]

Kan ikke de som vet det bare skrive med hvit skrift?

Tåler snart ikke trynet på Kelli!!!

Hun er stygg, selv om hun egentlig ikke er det.
Er vel oppførselsen hennes som gjør henne ubehagelig.......

ORIGINAL: Gullungen nr 2

ORIGINAL: Skorpio82

[;)][:)]

ORIGINAL: LillPill

ORIGINAL: Skorpio82

[;)][:)]

Sikkert enklere å skrive med hvit skrift dere som vet enn å sende rundt tusen pmer...=)

ORIGINAL: [K]

Sikkert enklere å skrive med hvit skrift dere som vet enn å sende rundt tusen pmer...=)

Skal vi se om jeg klarer og få skrevet det ned...

Belle finner ihvertfall et bilde hvor hun ser Ethan og kelli i lag og konfronterer henne med det, men hun prater seg fra det, men belle tror ikke helt på henne. Hun sier hun skal informere amanda selv, men hun lyver jo. Ethan kommer hjem til amanda for og prate med Kelli pga han er redd for og bli avslørt og da hører selfølgelig Amanda de og avslører de begge. Kelli slår ner ethan pga han holder henne igjen og skal stoppe Amanda pga hun stikker. Hun kjører etter henne og amanda krasjer, kelli setter fyr på bilen hennes og stikker. Heldigvis kommer peter og redder henne. Tror Ethan informerte Peter.. Åsså i bryllupet til Amanda er selfølgelig Ethan og under alle stolene til gjestene har han festet bilder av han og amanda[:o] Peter blir forbannet og går. Dette skjedde jo før amanda avslørte de. Husker ikke alt jeg asså og mulig ting er litt hulter til bulter her, men dere får nået innblikk av hva som skjer..[8D]

ORIGINAL: hildemor_84

oooh...spennende[:)]

takk for informasjon[:D]

Vil gjerne vite mer om noen vet mer altså[:D][:D][:D]

Back
Topp