Home and Away!!!

Ctina

Elsker forumet
Nå sa jo Robbie at han drepte Josh West.. Kan noen fortelle hva som skjer nå?[8D] Blir han satt inn? Bare skriv med hvit skrift eller noe[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

Jeg også lurer!! jeg trodde det var BARRY som hadde drept ham, syns noen sa det her inne! hvem er den virkelige synderen??[8|][:D][:D] (står med hvit skrift asså[;)])

Er det ikke Tasha som drepte han da?

Det er Rick i følge det jeg har hørt[:-]

Egentlig så forvirrer hele serien meg assa [:)][8D]

Trodde det var Barry??

Ja, ikke sant.. alle kunne heller vært det.. ![:D]
sånn som i ett normalt liv.. hehe..

Jeg trodde det var han jeg å, men han er jo ikke mistenkt engang[&:]

For det han å amanda har planlagt kanskje ?![8|]

ORIGINAL: AnneEmilie

ja, han er faren til kim[:D]! men hvilken connection har Barry og Amanda da?? hahaha[:D]

Mente josh å amanda da [8D]

Hehehe, ja[:D]
men er jo ett fabelaktig liv de lever, hehee.. er litt imponert ![8D]

ORIGINAL: egirl

hva skjer videre nå, kommer kjærsten til Tasha i fengsel og når finner de ut hvem som er morderen?

Dette lurer jeg på og...

ORIGINAL: egirl

hva skjer videre nå, kommer kjærsten til Tasha i fengsel og når finner de ut hvem som er morderen?

Nei, det kan jo bli gøy å se.. hehe..
men de har ikke noe motiver som sier han gjorde det, så jeg tror ikke han kommer i fengsel..
alt peker på en annen viss en..

Det er Barry som har gjort det[;)] Pga Josh visste om fortiden hans ang da han drepte moren til Kim. Josh drev med utpressing, så derfor drepte Barry han[:)]

Dere har saa MYE mer i vente altsaa hahahah[:D][:D]

ORIGINAL: andrinesinmamma

ORIGINAL: Kanskje snart?

Dere har saa MYE mer i vente altsaa hahahah[:D][:D]

fortell litt da..:)

Hehe, ok legger det til i hvit skrift, saa ikke les de som ikke vil vite hva som skjer....(dere er advart)

Sally blir knivstukket av et gjengmedlem hun proever aa faa ut av broren sin gjeng.
Ric havner i fengsel
Martha blir sammen med han gaerningen fra den sekten
Martha skilles fra Jack
Jack gifter seg med fysioterapauten sin
Cassie er gravid OG har HIV
Ric skal bli pappa
Sally finner ut at Milco (hennes fantasi venn fra barndommen) faktisk eksisterer!
Det er nok en stalker i Summer Bay som angriper kvinner... (og jeg vet hvem det er men skal holde paa den hemmeligheten for denne gang ;-)

Ja og MYE mer , men vil ikke oedelegge all  moroa for dere

Hihi.. Sitter og ler litt her [:D] Er så morro at det er flere som lever seg så inn i en serie.. Jeg er slik selv jeg [:D] Men ikke denne serien da..

Hehe har vel fulgt med H&A siden jeg var liten,,, Saa lenge jeg kan huske..Er vel fordi slike personer som Alf og Sally fortsatt er med som gjoer det lettere aa foelge med... Verre om nye folk kom og gikk hele tida

Back
Topp