M3rl0t Elsker forumet 1 Jul 2011 #1 Jeg har kommet til episode nr 5202. Dere som har kommet litt lenger.. kan ikke dere fortelle litt da..?? Hva har skjedd med Penn? Ble han drept? I såfall av hvem? Dør Marilyn? :)
Jeg har kommet til episode nr 5202. Dere som har kommet litt lenger.. kan ikke dere fortelle litt da..?? Hva har skjedd med Penn? Ble han drept? I såfall av hvem? Dør Marilyn? :)
T Tezzze Andre møte med forumet 1 Jul 2011 #2 Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=)
Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=)
T Tezzze Andre møte med forumet 1 Jul 2011 #3 Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=)
Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=)
M3rl0t Elsker forumet 1 Jul 2011 #5 Tezzze skrev: Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=) Hvis jeg ikke hadde synes det så hadde jeg ikke spurt da ;)
Tezzze skrev: Jeg har kommet til 5253=) men er jo ikke nå artig å få fortalt hva som skjer...du må bare fortsette å se,masse spennende som skjer...=) Hvis jeg ikke hadde synes det så hadde jeg ikke spurt da ;)
***COLA*** Elsker forumet 1 Jul 2011 #6 WOw! sykt langt dere hadde komt da! Her ser jeg det på tv, men prøver å se på you tube av og til.. .men på tv nå er det bare komt til 4910 eller noe!
WOw! sykt langt dere hadde komt da! Her ser jeg det på tv, men prøver å se på you tube av og til.. .men på tv nå er det bare komt til 4910 eller noe!