Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Og hun Bell?? har gjort det slutt med politimannen. Og han har funnet ut at hun og Aden har holdt på mens de fortsatt var sammen og er megasur og sint for det.
Charlie synes synd på politivennen sin, og han kaféeieren (husker jo ikke navnet på noen [8D]) gjør ikke det, og de har nå gjort det slutt. Noe Charlie sørger for, og hun tror vel det har med Nicoles mor å gjøre...
Hvis dette var forståelig siden jeg ikke husker navnet på noen [8D]
ORIGINAL: *Hera*
Og hun Bell?? har gjort det slutt med politimannen. Og han har funnet ut at hun og Aden har holdt på mens de fortsatt var sammen og er megasur og sint for det.
Charlie synes synd på politivennen sin, og han kaféeieren (husker jo ikke navnet på noen [8D]) gjør ikke det, og de har nå gjort det slutt. Noe Charlie sørger for, og hun tror vel det har med Nicoles mor å gjøre...
Oi oi oi, action altså! Takk for oppdatering! Er Belle og Aden sammen igjen?
ORIGINAL: mkt
ORIGINAL: *Hera*
Oi oi oi, action altså! Takk for oppdatering! Er Belle og Aden sammen igjen?
ja di er ilag igjen[:)]
ORIGINAL: LinnE20
Også har bell drevet å etterforsket på utslipp av kjemikaler i nærheten der martha og de bor, som kan ha fremkalet kreft til maaaange av de som bor i nærheten.