Home and away *spoiler*

Tarlica

Gift med forumet
Hva skjedde med Nicole og han legen igjen, faren til Dexter og Indy? (neida,jeg har ikke kommet lengre..hehe!)

Litt lengre enn tven har jeg kommet da, lå de sammen, eller hva var grunnen for at legen og familien dro fra byen?

Når han plukket henne opp? Han kjørte henne hjem. Dagen etter sa hun unnskyld for at hun ble så full eller noe

Åja! var det han som tok hun opp! Ble nervøs nå jeg! hehe!

men det så vi jo ikke idag? så jo ikke hvem som plukket henne opp! da må vel dere ligge litt før tv?:=O

Oi, nå glemte jeg å si at jeg var lengre enn det.. Lå de sammen, var det derfor legen og familien dro fra byen?

dere som ikke vil vite hva som skjer frem i tid, ikke les dette...

nei de lå ikke sammen, hun kysset han to ganger og han fulgte med andre gangen, men ikke noe mere enn det... han inviterte en dame over når han hadde spurt om hun kunne komme bort for å bli kvitt henne siden hun aldri gav seg... så langt jeg har sett hvertfall

jeg ser nå bare episodene selv jeg på nettet... er kommet langt i forhold til tven.

Tusen takk, da husket jeg rett!! ;) Virket som om jeg hadde gått glipp av noe, og kunne ikke skjønne det heller.. Takk igjen!!! :)

Back
Topp