Home and away idag...

Ka så skjedde da? Jeg ligger forran:p elsker home and away:) gleder meg til de tar meg igjen:p

Ja husker jeg gråt en foss da:p jeg så bare på youtube, men plutselig så var det nesten ikke flere episoder igen så datt av:) så får følge med på tv2 igjen nå snart da:)

Har ikke dett home and aesy på et år, men døde charlie når hun ble skutt??? Ble litt nyskjerrig nå.. Hehe

Har ikke dett home and aesy på et år, men døde charlie når hun ble skutt??? Ble litt nyskjerrig nå.. Hehe
De fant henne hjemme uten pust, men fikk liv i henne igjen, men hun var blitt hjernedød og levde på respirator, så nå må ruby ta avgjørelsen om de skal stoppe maskinen eller ikke..

De fant henne hjemme uten pust, men fikk liv i henne igjen, men hun var blitt hjernedød og levde på respirator, så nå må ruby ta avgjørelsen om de skal stoppe maskinen eller ikke..

Huff... Sjønner det ble tårer da ja... ( har vært i den situasjonen selv for 2 år siden i overmorgen)

Stortuta her jeg satt jeg også..

Noen som så home and away i dag? Skulle ikke begravelsen vært i dag? Virket som den hadde vært, kanskje tv2 sendte feil episoder i dag..

Trodde jeg hadde tatt opp begge episodene i går, men ser nå at bare den første ble tatt opp...

Back
Topp