HOLY SHIT!!!

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
JEG har 40,1 i feber!
Er det vanlig for voksne da?[8|]
Tror jeg aldri har hatt så høy feber før...
Ikke så rart jeg føler meg litt pjusk da kanskje....

(er det farlig?)

Oj.. Stakkars. Tror ikke det er farlig. Ta en feber nedsettende.. Går ikke feberen ned så ring legevakt. Går den ned er det mest sansynlig ingen fare..

God bedring.

Oii... det var mye!! Men ikke farlig... Men du burde ta deg paracet for å få den ned litt!
Og fortsetter det burde du dra til legen...

Jeg sitter her med feber selv...[&:] Føler meg skikkelig dårlig, og er ikke i nærheten så høy som din...

har et par vener som har hatt 40 nå denne måneden. tror det er et virus som går som fører med seg høy feber...for til vanlig har jo ikke voksne så høy feber

nei fy søren. Hadde 39, 8 tidligere i dag og syns det var MYE! kan ikke huske sist jeg hadde HØY feber. Hadde på 39 da jeg hadde magekatar, men det gikk over og feberen holdt seg på ca 38,5..
Har ikke paracet, men 400 mg ibux?
Har tatt to sånne så skal jeg finne senga...

Ibux funker like bra!! Ta de du! Stakkars deg... Er vel helt utslått du nå!

God bedring!!

takk!
god natt
(måtte bare slippe ut sjokket mitt litt, dette er ikke vanlig for ulvemor)

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

takk!
god natt
(måtte bare slippe ut sjokket mitt litt, dette er ikke vanlig for ulvemor)

God natt... Men synker feberen med febernedsettende? Om ikke så ring legevakta!

Det var høyt! Ofte når voksne får så høy feber er det ikke virus,men bakterielt(infeksjoner).
Mannen min hadde 40 i feber ved blindtarmbetennelse.
Har selv hatt over 39 i feber noen dager nå(6 dager med feber),og jeg har en kombinasjon av kraftig bihulebetennelse og lungebetennelse og går nå på antibiotika[:-]
Masse god bedring til deg[:)]

hadde 41,2 en gagn!! da var jeg midt sagt utslått!!
men var da innlagt på sykehuset med en crp på over 300! ble lagt til kjørlig[8D]

Back
Topp