Holy cow!

Er vel mer enn en uke her også, er bare at de dagene jeg har vært på jobb har jeg trødd på en løs dongri og en genser,- men nå er jeg på den sjuende dagen på rad i disse klærna. Føler meg helt fæl!
Jeg har også ganske lange bein, men husker fra sist svangerskap at jeg fant noen par jeg kunne bruke! Håper jeg finner denne gangen også :P orker ikke 7 mnd til i joggebukse!

Skulle ønske jeg hadde noen løse jeans jeg også.. si ifra når du finner de da! Da må jeg løpe å kjøpe selv! :p takke fader for at jeg er glad i kjoler også.. bare ikke på vinterstid :p synes strømpebukser klør :p

Skulle ønske jeg hadde noen løse jeans jeg også.. si ifra når du finner de da! Da må jeg løpe å kjøpe selv! :p takke fader for at jeg er glad i kjoler også.. bare ikke på vinterstid :p synes strømpebukser klør :p
Will do!! :)
Jeg kan ikke bruke kjole på jobb,- jobber med psykisk utviklingshemmede barn så vet aldri hva dagen bringer! Men er veldig glad i kjoler, så sant de ikke er for pyntete :P gleder meg til våren og kjolesesongen begynner!!
Ang strømpebukse synes ikke jeg det, men kunne aldri i verden tenkt å hatt på meg en strømpebukse som presser på magen akkurat nå!

Will do!! :)
Jeg kan ikke bruke kjole på jobb,- jobber med psykisk utviklingshemmede barn så vet aldri hva dagen bringer! Men er veldig glad i kjoler, så sant de ikke er for pyntete :P gleder meg til våren og kjolesesongen begynner!!
Ang strømpebukse synes ikke jeg det, men kunne aldri i verden tenkt å hatt på meg en strømpebukse som presser på magen akkurat nå!

Håper du finner den snart! ;)
Ja det kan være krunglete da ja :p jeg jobber som nattvakt i en omsorgsbolig så der er joggebukse iallefall greit :p
Finnes i det minste stømpebukse for gravide :p kanskje de er bedre :p :)

Håper du finner den snart! ;)
Ja det kan være krunglete da ja :p jeg jobber som nattvakt i en omsorgsbolig så der er joggebukse iallefall greit :p
Finnes i det minste stømpebukse for gravide :p kanskje de er bedre :p :)
Min erfaring er at de sklir ned :p

Jeg er kjempeoppblåst! Spesielt på kvelden. Mener å huske at det gav seg mellom uke 10-12 sist, så håper det gir seg snart :)

Back
Topp