Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må blandes med MME for å være komplett. Grøter som selge i butikken inneholder MME og diverse vitaminer.
Men den er god
Mål opp mengden hirsegrøt du trenger og putt det i en kjele med vann, f. Eks kvelden før. Da blir den mere rik på jern. Blander du det med noe som inneholder cvitamin, som feks aprikos, svisker, eggeplomme, så har du en grøt som er mere rikt på vitaminer, enn de som er kjøpt på butikk. Lag gjerne flere porsjoner, det kan stå i kjøleskapet noen dager. Billigere og bedre. Min datter elsket det
Der er vel slik at den ikke inneholder gluten? Fikk beskjed om at den var mildere for magen
Selv merket vi ikke forskjell uanett type grøt. Lagte også hjemmelaget hirsegrøt ett par ganger.Ja det står på pakken jeg kjøpte at den er økologisk og gluten fri skal være snillere for magen er det jeg også har hørt derfor jeg lurte på å starte med det.
Selv merket vi ikke forskjell uanett type grøt. Lagte også hjemmelaget hirsegrøt ett par ganger.
Det er nok lurtVi får prøve oss litt frem lille har vært litt plaget med magen så tenkte å prøve å gi henne en litt myk start