Holder med ett barn?

Her blir det nok bare et barn. Hverken jeg eller samboer vil ha fler og snakka om det lenge før vi tenkte på å få barn. Nå har vi en gutt på snart 10 måneder og er godt fornøyd med det. Ingenting er 100% sikkert og det kan hende vi endrer mening, men vi snakker om det innimellom, og kommer alltid frem til det samme. Mange som reagerer når vi sier vi bare vil ha en, men men...

Jeg har søsken selv og er ufattelig glad for det :) Men likevel så tror jeg at Mini kommer til å forbli enebarn. Vi har det utrolig koselig sammen bare han og jeg, og det er masse jeg gleder meg til bare vi 2 skal finne på sammen. Jeg føler liksom at det holder og at jeg ikke har kapasitet til flere. Når jeg ser for meg fremtiden så er det ingen flere barn der :) Hvertfall sånn ting er nå :)

Jeg har alltid ønsket meg fler en 1. Gjerne 4, men det blir nok ikke samboer med på, også har jeg kommet sent igang med produksjon så drt blir nok bare 2.
Er selv vokst opp med 2 eldre søsken som var veldig nære, og jeg som yngst ble hakket på av de to eldre. Kunne gjerne vært foruten det, så derfor vil jeg ikke ha 3 f.eks :p

Ser absolutt ikke noe galt i å bare ønske seg en da. Det er jo opptil hver og en det hva de føler de har overskudd til osv :)

Jeg har veldig lyst på to :) men dette er mitt første svangerskap så vi får se hvordan det går :) hver enkelt må jo se det an selv ;)

For mange holder det med 1. Barn.
Har ett par vennepar som er mer enn fornøyd med sitt ene barn. Og de vil ikke få søsken.

Jeg følte at nr en var nok, men det snudde raskt og nr to kom rett etter to årsdagen:) så fikk vi nr tre når eldste var fem:)

Har stor respekt for andre sine valg ang antall barn. Det må jo være helt opp til dere og hvordan dere vil ha det og har det best;)

selv fikk vi to tette, 1 år og 9 mnd mellom jentene, og følte at familien var komplett. Selvfølgelig var det jo veldig travelt med to små å jeg var helt overbevist om at jeg hadde nok med de to. Helt til nå.. nå har vi vurdert lenge om jentene skal få et søsken til å har nå bestemt oss for at det blir et barn til:love017 prøveperioden er i gang så blir spennende å se når den lille vil komme:love017

Virker som det er veldig uvanlig å bare ønske seg ett barn :-P
Skal aldri si aldri, men sånn som det føles nå så holder det lenge!
Søstra mi ønsket seg kun en, helt til jenta var 3.5 år. Da kom plutselig ønsket om en til. ;)

Back
Topp