Holder det ? *inspirert*

Snorkmaiden

Glad i forumet
Holder det med innsektsnett mot katter, eller trenger jeg å kjøpe kattenett ?
Har Emmaljunga vogn, med "innebygget" innsektsnett...

finnes det egent kattenett??

jeg har aldri brukt noe annet enn insektsnettet, men er du plaget med katter oppåverandaen og borti vogna så ville jeg nok vurdert kattenett
[:)]

Det er ikke nok med insektsnett. Er det ett lite hull i det, så klarer de å presse seg gjennom.

Her vi bor, oppdaget en mor en katt i vognen til gutten sin. Han lå over ansiktet til gutte, men insektsnettet mellom.... Var slakt det nette da sikkert, men jeg har prøvd å presse mot vårt nett, og det skal ikke sånn veldig masse til før det gir etter.

vi er jo ikke plaget med katter her på bygda.. (ingen av naboene har) men det er noen ganger det går katter over gårdsplassen... urk... er vel bedre og være "førevar" og kjøpe ett..

Vi har også emmaljunga med innebygd netting og det holder! Det sitter stramt og godt [;)]

Er kun i barnehagen Melissa sover ute i vogn. Har Emmaljunga Nitro vogn med innebygget insektsnett. Nettet til Emmaljunga vognene e mye tykkere og kraftigere enn det insektsnettet man vanligvis får kjøpt. Det er en del katter i området rundt barnehagen.

Det dem gjør iallefall nå(høst/vinter). Er at dem drar nettet rundt vognen, og så tar de fotposen oppå etter på. Da får de nettet til å sitte stramt rundt åpningen i kallesjen. Det skal noe til før at en katt klarer å komme ned i vogna da.

Det kattenettet som du har link til, virker ikke som noe tykkere og kraftigere enn det nettet som allerede følger med vognen.

Back
Topp