Holder dere tellingen?

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
Føler at jeg blir skikkelig satt ut hver gang noen spør meg om hvor langt jeg er på vei. Må sjekke i appen hver gang

Må som regel sjekke. Glemmer hvilken uke jeg er i og sånn :p

Når jeg var førstegangs så hadde jeg kontroll på omtrent hvor mange sekunder det var igjen til termin :p

Ukene har jeg kontroll over, men de som spør har sjelden det så de må vite i mnd. Da må jeg tenke litt ekstra :p

Veeldig god kontroll her, kanskje ikke så rart siden jeg er førstegangs:p

Har ganske god kontroll selv om jeg er andregangs. Teller ned til fødsel allerede jeg.....

Null kontroll! Godt å høre jeg ikke er den eneste! :D svarer i måneder når noen spør, litt lettere å huske for meg, men forståelig for andre!

Null kontroll! Godt å høre jeg ikke er den eneste! :D svarer i måneder når noen spør, litt lettere å huske for meg, men forståelig for andre!
Det samme gjorde jeg i dag når jeg var innom jobben en tur. Sa 6 mnd... Og da kjente jeg et snev av panikk :o :p Hehe

Ingen kontroll. Slik var det ikke med første :p

Har full kontroll, men om folk spør så sier jeg heller at jeg er 6mnd på vei i stedet for 26+6 (lege og jordmor får vite nøyaktig da..). Ser for meg at for eksempel svigerfar ikke skjønner stort av den tellingen vi driver med her inne :-P

Nei, jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er. Må sjekke appen/telle. Jeg vet jeg er ca uke 24 :P
Men sist jeg gjettet var jeg ei uke lenger enn jeg trodde.

Back
Topp