Holde spira hemmelig!?

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Holder dere også spira hemmelig til uke 12?
Hvordan synes dere det går?:-)

Har vært hjemme hos min far og hjulpet til med å pusse opp badet denne uka og noen dager hos min mor. Synes det er vanskelig og finne unnskyldninger for den slappe formen, gråten og å ikke drikke mye kaffe (som jeg vanligvis gjør)..

Gleder meg masse til kontroll hos legen imorgen :-) <3

Syns d e veldig vanskelig....
Svigers å mamma dei vett d, men ingen av våre søsken(untatt broren min som fekk veta d me ein feil av stefaren min :-P)
Holde meg vekke fra svigerinne mine for øyeblikket :-P de hadde gjetta det med ein gang de hadde sett meg i litt mer en 2min, sykt oppblåst ballongmage å mega kvalme funke dårlig å skjula øve litt tid :-P

Syns d e veldig vanskelig....
Svigers å mamma dei vett d, men ingen av våre søsken(untatt broren min som fekk veta d me ein feil av stefaren min :-P)
Holde meg vekke fra svigerinne mine for øyeblikket :-P de hadde gjetta det med ein gang de hadde sett meg i litt mer en 2min, sykt oppblåst ballongmage å mega kvalme funke dårlig å skjula øve litt tid :-P

Hehe, er virkelig ikke enkelt og skjule nei..! Er jo lykke over det så skulle ønsket og delt det med alle, men tørr ikke det riktig enda nei. Har kun fortalt det til min søster, tenker og holde det slik til uke 12. Så blir godt og komme hjem på lørdag og slappe av!
Gått ei hel uke å passet på hva jeg og typen sier til hverandre, ikke vise for mange tegn til at jeg er gravid og liksom måtte tatt meg litt i nakken for og klare det :-)

Måtte dagene gå raskere!! <3

Vi holder det skjult pga MA sist :) føler ikke for å rope det ut og gå på en smell, så synes egentlig det går greit. Mine foreldre vet det, og ei venninne og samboeren hennes. Ellers holder vi d tett og er glad for at de vi har sagt det til også gjør det og respekterer det vi var igjennom :)

Hadde egentlig tenkt å holda det hemmelig litt til, men mamma å stefaren min såg det på meg bare noen dager etter positiv test :-P å svigers måtte nesten få ein forklaring på den dårlige formen min når me va på hyttetur sammen :-P
Neste som får vite noe er kommende storesøster, så skal hun få æren av å fortelle det videre etterpå :-)

Holder det hemmelig til uke 12 helst :) Mine foreldre og ett vennepar av oss vet det. Er jo såå vanskelig å skjule det da, spesielt for de kommende storesøskene :D

Planen var å holde det hemmelig til uke 12, men grunnet elendig form, mye sofasliting og ikke minst en meget oppblåst mage - vurderer jeg å si det til barna etter ultralyd neste uke om alt er bra.

De er jo så store at de reagerer på at jeg er fullstendig matt, og de klarer nok også å holde det hemmelig en stund.

Foreldrene mine og søskene mine tenker jeg kan få vite det når anledningen passer seg.

Resten av verden tenker jeg at kan vente litt:-)

Ei venninne som vet det og sjefen min... resten for vite det etter neste UL 29.5 (ca 13 uker på vei da).

Har vurdert og fortelle det til min mor imorgen kansje, hun synes jeg har vært så rar siden jeg kom hjem og bor jo et stykke unna, så synes hun fortjener og vite hvorfor.. Hun er god på å holde hemmeligheter, så kommer nok ikke ut til noen fordi om jeg forteller det til henne:-)
Men vil avvente og høre hva legen sier imorgen først :-)

*håper alt er bra* <3

Holder det hemmelig for de fleste ja.
Våre foreldre og søsken + et vennepar vet det. Og sjefen da.
Vrient siden jeg er i dårlig form synes jeg.
Ungene forstår ikke hvordan jeg kan ha et magevirus sååå lenge :p

Har store problemer med å holde det hemmelig på jobb, da jeg orker mye mindre, i dag måtte jeg gå hjem for var så hinsides dårlig klarte ikke å stå/gå.. Ellers vet de nærmeste det.. Kommende oldemor får vite det på bursdagen sin, er så vanskelig å finne presang til henne, så årets presang er at hun får vite det tidlig.. Så får vi håpe knøtten holder seg der inne til desember :-)

Vi har sagt det til foreldra og søskna våre. Pluss en god venn. Oldeforeldre får vite det litt senere. Når de vet det lar vi bare jungeltelegrafen gå. Facebookvenner får ikke vite det før etter fødsel.

Back
Topp