Holde slankemotivasjon!

*Perlemor*

Gift med forumet
Jeg er inne i en skikkelig downperiode nå. Ikke gått ned noe særlig etter jul, men heldigvis holdt meg stabil. Fått et supert nytt treningsprogram, og jeg trener oftere enn før, så noe går sikkert på at jeg får litt muskler [8D]... Nå har jeg ikke trent på nesten halvannen uke pga sykdom. Gleder meg til å komme i gang igjen.

Men er så lite motivert!!! Målet for dette halvåret er 11 nye kilo...men da må jeg jammen skjerpe meg!

Siden vi er flere på slankern her, kjenner sikkert noen seg igjen. Så hva er ditt beste motivasjonstips?

(og jeg skal ned mellom 40 og 50 kg, så er liksom ikke ferdig med denne slankingen med det første heller....)

Har funnet super motivasjon på vg sin vektklubb.¨
Gikk opp noen kg i julen, og da jeg var i praksis orket jeg ikke å trene.
Nå har jeg gått ned 6,5 kg på 4 uker, og jeg spiser akkurat hva jeg vil.
Når jeg trener har jeg med musikk som gjør meg på godt humør. :) og jeg setter meg mål før jeg begynner med treningen. 40 - 50 min fatburn og så styrke :)
Lykke til, håper du får noen råd her som funker for deg.

Jeg har dessverre ingen tips, da jeg aldri har mistet motivasjonen. Men hold ut, dette klarer dere alle sammen! [:)][:)]

Ah, kjenner jeg trenger en gooood dose motivasjon selv akkurat nå. Gikk helt i kjelleren her idag jeg. Mista all lyst til å fortsette.
Har hatt en god prat med kusinen til mamma, det er hun som dro meg igang med dette. Hun har selv gått ned 25 kilo og skal ned ti til med Grete Roede. Jeg skal nå igang med et "hardkjør" med henne de neste fjorten ukene for å gå ned mest mulig, jeg må bare få det til denne gangen, fo rjeg orker seriøst ikke denne kroppen lenger. Hun er også GR instruktør, så jeg håper med henne som støtte at jeg skal få det til denne gangen. Men akk ja.. Er fortsatt i kkjelleren merker jeg....

Jeg er jo på GR kurs, og har tilgang til tilsvarende vgsvektklubb på nett. Og det er veldig motiverende...når jeg orker/gidder/makter føre opp alt jeg spiser og trener. Er man i sonen da flyter ting veldig godt....men så orker jeg bare plutselig ikke en periode.

Skal dra kroppen min på trening på onsdag, da har jeg ny veiledingstime. Håper formen er nogelunde til det. Og er helt sant som Koht sier, de første minuttene er værst! Og det er bedre å trene i 10 min enn ingenting, så er bare å komme igang igjen!

ORIGINAL: *Sandermamma*

Ah, kjenner jeg trenger en gooood dose motivasjon selv akkurat nå. Gikk helt i kjelleren her idag jeg. Mista all lyst til å fortsette.
Har hatt en god prat med kusinen til mamma, det er hun som dro meg igang med dette. Hun har selv gått ned 25 kilo og skal ned ti til med Grete Roede. Jeg skal nå igang med et "hardkjør" med henne de neste fjorten ukene for å gå ned mest mulig, jeg må bare få det til denne gangen, fo rjeg orker seriøst ikke denne kroppen lenger. Hun er også GR instruktør, så jeg håper med henne som støtte at jeg skal få det til denne gangen. Men akk ja.. Er fortsatt i kkjelleren merker jeg....

Så heldig du er som har en som drar deg i gang!! [:D] Min GR instruktør sier at det er lov å ha perioder der man er lei, bare man ikke tar helt av med utskeielsene. Og så prøve å komme på alle de positive tingene med å være i "flyt"....Men siden dette er et veldig langtidsprosjekt for meg så går det vel ikke ann å være motivert hele tiden...

Jeg og bare MÅ få det til denne gangen. Skal gå på kurs til trivelsvekta er nådd!

ORIGINAL: *Perlemor*

Så heldig du er som har en som drar deg i gang!! [:D] Min GR instruktør sier at det er lov å ha perioder der man er lei, bare man ikke tar helt av med utskeielsene. Og så prøve å komme på alle de positive tingene med å være i "flyt"....Men siden dette er et veldig langtidsprosjekt for meg så går det vel ikke ann å være motivert hele tiden...

Jeg og bare MÅ få det til denne gangen. Skal gå på kurs til trivelsvekta er nådd!

Så flink du er! Hvor mye koster et sånt kurs? Vi har litt dårlig økonomi for tida, så har rett og slett ikke råd til å ta et sånt kurs, men skal passe på å utnytte kunnskapen til kusina til mamma. Og så må jeg si du er flink som tenker på at det er et langtidsprosjekt og ikke en kur som skal være over på få uker. Jeg må også prøve å tenke sånn, at det ikke er en kur men en endring i hele livsstilen. Håper at jeg får en slags kickstart med bra vekttap de første fjorten ukene, for det i seg selv må jo være en voldsom motivasjon for å fortsette.

Lykke til til oss begge!

På dette bildet veier jeg 110 kilo[&:] Jeg håper jeg aldri mer skal få se et slikt grusomt bilde av meg sjøl, og med tretall på vekta. NOk er nok. Dette bildet MÅ være min motivasjon!

Første kurset koster rundt 2000kr, de neste kursene koster 1700 mener jeg det er. Hvert kurs er 8 kvelder, så er dyyyyre kilo!! [8|] MEN jeg klarer det ikke alene, og det er ganske forpliktende å betale så samme penger for dette.

Så lenge du har din egen private GRkonsulent synes jeg virkelig du skal utnytte det! Ikke alle trenger å gå kurs![;)]

Første kurset koster rundt 2000kr, de neste kursene koster 1700 mener jeg det er. Hvert kurs er 8 kvelder, så er dyyyyre kilo!! [8|] MEN jeg klarer det ikke alene, og det er ganske forpliktende å betale så samme penger for dette.

Så lenge du har din egen private GRkonsulent synes jeg virkelig du skal utnytte det! Ikke alle trenger å gå kurs![;)]

Burde nok hatt et kurs jeg også egentlig, for det er ganske så forpliktende som du sier å betale for kiloene en går ned. Blir jo litt konkurranse også.
Tror egentlig jeg er typen som trenger kurs og et realt tupp i ræva for å få noe til[:-]

Heng det opp på kjøleskapet!

Må jo bare si at du bærer kiloene godt da! Hadde virkelig ikke gjetta 110 kg på deg!! [8|]

Burde nok hatt et kurs jeg også egentlig, for det er ganske så forpliktende som du sier å betale for kiloene en går ned. Blir jo litt konkurranse også.
Tror egentlig jeg er typen som trenger kurs og et realt tupp i ræva for å få noe til[:-]

Se hva du klarer selv denne våren, og tenk heller på det fra høsten av? Kan kanskje klare å spare opp litt til det også da?

Er ei på kurset, hun har gått ned 55 kg på halvannet år, jeg bare bøyer meg i støvet! HUN er min inspirasjon for øyeblikket!

Se hva du klarer selv denne våren, og tenk heller på det fra høsten av? Kan kanskje klare å spare opp litt til det også da?

Er ei på kurset, hun har gått ned 55 kg på halvannet år, jeg bare bøyer meg i støvet! HUN er min inspirasjon for øyeblikket!

Wow! Det skulle jeg ønske var meg! Det skal bli meg! Men tror det holder med 50 kilo for meg[:)]

Synes ikke det vises på deg at du veier 110 kg Lena!

Jeg har stor tro på dere, dette kommer dere til å klare. Det tar litt tid å gå ned alt, særlig om man vil gå ned på en sunn måte, men det er verdt å holde ut.

Jeg har jo klart å gå ned 19 kg på 1 år, så det er håp for alle [;)][:)]

Back
Topp