Holde motet oppe...

20 dager,20 netter i uvistheten..:( kommer til å gå ubeskrivelig sakte, men må bare leve som gravid og fylle dagene med positive gjøre mål! Legen mente det var ca 3mm langt noe som han mente kun var ca 4 uker i svangerskapet, så han ville ikke ha meg inn igjen før han var sikker på at det var gått lang nok tid til at han kunne se noe.. Men ellers så alt annet fint ut! Så da er vi tilbake til misstanken om endometriose i forhold til smerter.. Så da må vi bare smøre oss med tålmodighet de neste 20 dagene! Fortsatt ikke helt gitt opp håpet!! <3 Takk for alle gode tanker <3
 
Hei! Jeg har også endometriose, og trolig adonomyose (i livmoren). Har hatt smerter siden jeg var ferdig å amme og fikk igjen mensen i fjor på denne tiden. Blitt verre hver mnd. 8 dpo (temper) fikk jeg smerter på et nytt nivå. Testet positiv samme kveld. Nå er jeg 5+0 og det har vært laaange dager med masse smerter. Går bare og venter på blødning. Men var forberedt på dette fra lege og gyn. Endometriose, spesielt om det er sammenvoksinger, kan gi økte smerter i hele 1.trimester før det roer seg.

Og en annen ting.. I første svangerskap var jeg på ul 8+1. Ble satt 2 uker tilbake og beholdt terminen på oul. Hadde jeg kommet i "min" uke 6 ville jeg ikke sett hjertet. Krysser fingrene for deg :) Har hatt mine timer i fosterstilling selv. Vi får håpe det blir babyer på oss begge :)
 
Hei! Jeg har også endometriose, og trolig adonomyose (i livmoren). Har hatt smerter siden jeg var ferdig å amme og fikk igjen mensen i fjor på denne tiden. Blitt verre hver mnd. 8 dpo (temper) fikk jeg smerter på et nytt nivå. Testet positiv samme kveld. Nå er jeg 5+0 og det har vært laaange dager med masse smerter. Går bare og venter på blødning. Men var forberedt på dette fra lege og gyn. Endometriose, spesielt om det er sammenvoksinger, kan gi økte smerter i hele 1.trimester før det roer seg.

Og en annen ting.. I første svangerskap var jeg på ul 8+1. Ble satt 2 uker tilbake og beholdt terminen på oul. Hadde jeg kommet i "min" uke 6 ville jeg ikke sett hjertet. Krysser fingrene for deg :) Har hatt mine timer i fosterstilling selv. Vi får håpe det blir babyer på oss begge :)


Tusen takk for at du delte dine erfaringer med meg! <3 var utrolig beroligende å høre at disse smertene kan være "normale" med den sykdommen! (Ikke at jeg unner noen å ha disse smertene!!) så lenge det ikke er tegn til blødninger så velger jeg å tenke positivt! :)

Har hatt noe varierende syklus så håper det bare er feil beregninger som gjør at det ikke er større! Krysser fingrene for deg også :) bare vent, snart sitter vi med hvert vårt nurk :) <3
 
Back
Topp