holde inn magen & hvor er din hard?:)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Bare for artig. Flere som har fptt grei mage men klarer å holde den inne ganske greit?:)

Er 19+5 idag. Magen min er hardest på toppen og ikke på bunn, men har jo litt ekstra fra før som var der å ta av ;) men mage har det blitt hva med dere? Hvor er din hardest når du står?:) min er hardest øverst når jeg står pg nederst når jeg ligger

min er alltid hardest nederst, men jeg bærer gabske lavt siden jeg er kort i overkroppen:p

Jeg er hardest nederst, på oul i uke 20 lå han på tvers, kjennes ut som han gjør det fortsatt, nå er jeg 24+4 ❤️

Jeg kan ikke holde inn magen i alle fall, det er det månedsvis siden sist jeg kunne. Livmora står 3-4 cm over navlen nå, kjenner kanten tydelig. I dag er min mage hardest på venstre side, siden babyen tydeligvis har flyttet seg helt over dit. Ser skikkelig rart ut, som om den har gjort plass til en usynlig tvilling på høyresiden. :P

Jeg kan ikke holde inn magen i alle fall, det er det månedsvis siden sist jeg kunne. Livmora står 3-4 cm over navlen nå, kjenner kanten tydelig. I dag er min mage hardest på venstre side, siden babyen tydeligvis har flyttet seg helt over dit. Ser skikkelig rart ut, som om den har gjort plass til en usynlig tvilling på høyresiden. :p
Hvor langt er du nå?:)

Min er hardest nederst!! Klarer ikke å holde inne magen!! Kan trekke den mini lite inn, men man ser nesten ikke forskjell;)

Er hardest oppe, vet ikke om jeg kan kalle det å holde inn magen da, ikke så stor forskjell ;-)

Min er hardest oppe og det er helt umulig å trekke den inn. Huleboeren ligger veldig ofte på høyre side så magen er skjev og høyere på den siden :D Har tydeligvis en aktiv mini der inne for jeg kjenner spark helt nede i magen i det ene øyeblikket, før det plutselig kommer et skikkelig dult helt oppe under ribbeina i det neste :P Åh som jeg gleder meg til å møte h*n i september ❤

Min er hardest oppe og det er helt umulig å trekke den inn. Huleboeren ligger veldig ofte på høyre side så magen er skjev og høyere på den siden :D Har tydeligvis en aktiv mini der inne for jeg kjenner spark helt nede i magen i det ene øyeblikket, før det plutselig kommer et skikkelig dult helt oppe under ribbeina i det neste :p Åh som jeg gleder meg til å møte h*n i september ❤
Hehe :D aktiv han/hun da :) gleder meg til å kjenne min sparke oftere. Hvor langt er du?:)

Back
Topp