Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Klarer alle barna som er født i april å holde hodet oppe når de ligger på magen? Min gutt klarer det ikke. Han bare skriker og løfter på baken hvis jeg ikke holder på den.. hmm.. en litt treig gutt kanskje.. ikke snudd seg og ikke holder han hodet oppe..
Fremdeles er rumpa lettere enn hodet hos Hermine, så hun må ha litt hjelp enda.. Vi "trener" mye om dagen, og jeg merker at hun er på god vei til å ta igjen søstern sin!
Sara holder hodet oppe og ruller rundt. Hun har holdt hodet sitt selv ganske lenge.. Kan ikke huske at jeg har måtte støtte det når jeg holder henne heller jeg.
Hanne holder hodet oppe. Hadde en periode hvor d nesten virket som hun ikke gadd å løfte d. Lå enten bare flatt eller grein. Plutselig en dag så snudde hun totalt. Er kjempe flink å løfte hodet og snur seg fra rygg til mage.
min holder hodet oppe i mageleie, og holder stort sett hodet selv når jeg holder han, men er fortsatt en liten vinglefant og har ikke helt kontrollen enda[:D]
snudd seg rundt har han ikke, men HS sier at vi må ta hensyn til at han også er født en mnd for tidlig, og se an utviklingen etter det...
Tor Henrik er blitt kjmpe flin til å løfe hodet i mageleie nå. d kom litt sent for vi har ikke hatt han liggande på golvet for han bare skreik og skreik..hadde nemlig kolikk til han var nesten 3 mnd..det kommer nok skal du se :)
Arda driver å løfter hele ryggen opp til sitte stilling, vis jeg holder han forstig på hånden, han elsker å sitte med masse puter rundtomkring seg.. han har holdt hodet oppe sia han ble født.. også kravler han baklengs på ryggen.. men det med snuing klarer han ikke å få til helt , for hodet hans er tung i forhold til kroppen[:D]
thea holder hodet opp når hun ligger på magen, prøver å snu seg rundt men får det ikke til, men hun greier å komme seg litt rundt sånn at føttene er der hodet var da jeg la henne ned på ryggen. hun greier å løfte ryggen når jeg har henne i armene
Holder det oppe selv, men blir jo sliten etterhvert da, men ble tidlig sterk nok til å klare det ja. Men sånt sjekker de jo på helsestasjonen... Hvis de ikke sier noe der så er det vel ikke så mye å bekymre seg over?!?!