holde hodet oppe?

-Helene-

Forelsket i forumet
gjør deres små det? evt hvor lenge klarer de nå?
hvordan og hvor ofte trener dere med bebisen på dette?

Benjamin er kjempeflink til det når han ligger på brystkassa til noen - da holder han seg oppe i flere minutter av gangen. Men hvis jeg legger ham på gulvet blir han bare sint, holder hodet opp kanskje 5 sek av gangen. Har nettopp begynnt å trene på dette, de siste dagene har jeg hatt ham på magen i ca 10 min av gangen ett par ganger om dagen.

ORIGINAL: Molsy

Benjamin er kjempeflink til det når han ligger på brystkassa til noen - da holder han seg oppe i flere minutter av gangen. Men hvis jeg legger ham på gulvet blir han bare sint, holder hodet opp kanskje 5 sek av gangen. Har nettopp begynnt å trene på dette, de siste dagene har jeg hatt ham på magen i ca 10 min av gangen ett par ganger om dagen.

samme her også,han er kjempeflink når vi holder han, men legges han på gulvet eller stellebordet blir han illsint!!!!!!!

Vet ikke hva jeg skal gjøre for at han skal like det bedre og bli flinkere..!

det er ikke alle som liker å ligge på magen, men alla gjør det etterhvert som de blir større... men det er lettere for dem når de ligger oppå oss.. prøv å støtt dem på rompa når de ligger flatt..da blir det lettere for dem å løfte hodet... kan også holde der under brystet...og etterhvert slutte med det..kan føle seg tryggere da[:D]

Vesla her synes det bare er gøy og ligge på magen henne..
Når er det vanlig at de holder hodet selv??
Tror nesten jeg har glemt alt fra forrige man jeg[&:]

Vår lille tass har holdt hodet selv noen sekunder allerede fra fødselen, men nå er han begynt å holde hodet ganske lenge. Har ikke tatt tida da men... Må jo innrømme at han sover på magen, det kan jo hjelpe på nakkemusklene?

tulla har hodt hode oppe dagen etter fødselen... hu er vist veldig sterk i nakken... det er jo bra[;)]

Back
Topp