Realisten
Elsker forumet
Jeg har ikke lyst til at andre skal finne ut at jeg er gravid enda, som mange andre med tanke på evt. spontanaborter osv. Har dessverre klart å avsløre meg til en allerede, men hun holder det skjult. Vi skrev ut på samme printer (som nesten aldri noen bruker haha), og papirene mine om 1. termin kom i mellom hennes papirer.
MEN, sånn generelt, så sliter jeg med appetitten, og kostholdet mitt har endret seg pga graviditeten. Jeg føler at det lyser gravid av valgene mine, men jeg takler ikke noe særlig av det vanlige kostholdet mitt. Rundstykket smaker surt og jeg er egentlig sjelden sulten om dagen. Jeg spiser for å gi næring til knerten .
Jeg har begynt å gå med noen løse bluser og tykke gensere, og har på mer kroppsnære gensere innimellom, så ikke folk skal reagere på at jeg PLUTSELIG bare går i løse plagg haha.
Er det noen som har tips og forslag til å skjule bebisens oppvekst i magen min?
MEN, sånn generelt, så sliter jeg med appetitten, og kostholdet mitt har endret seg pga graviditeten. Jeg føler at det lyser gravid av valgene mine, men jeg takler ikke noe særlig av det vanlige kostholdet mitt. Rundstykket smaker surt og jeg er egentlig sjelden sulten om dagen. Jeg spiser for å gi næring til knerten .
Jeg har begynt å gå med noen løse bluser og tykke gensere, og har på mer kroppsnære gensere innimellom, så ikke folk skal reagere på at jeg PLUTSELIG bare går i løse plagg haha.
Er det noen som har tips og forslag til å skjule bebisens oppvekst i magen min?