Holde graviditeten skjult

Realisten

Elsker forumet
Jeg har ikke lyst til at andre skal finne ut at jeg er gravid enda, som mange andre med tanke på evt. spontanaborter osv. Har dessverre klart å avsløre meg til en allerede, men hun holder det skjult. Vi skrev ut på samme printer (som nesten aldri noen bruker haha), og papirene mine om 1. termin kom i mellom hennes papirer.

MEN, sånn generelt, så sliter jeg med appetitten, og kostholdet mitt har endret seg pga graviditeten. Jeg føler at det lyser gravid av valgene mine, men jeg takler ikke noe særlig av det vanlige kostholdet mitt. Rundstykket smaker surt og jeg er egentlig sjelden sulten om dagen. Jeg spiser for å gi næring til knerten :Heartred.
Jeg har begynt å gå med noen løse bluser og tykke gensere, og har på mer kroppsnære gensere innimellom, så ikke folk skal reagere på at jeg PLUTSELIG bare går i løse plagg haha.

Er det noen som har tips og forslag til å skjule bebisens oppvekst i magen min? :king
 
Late som ingenting?

Vet ikke, jeg klarer ikke holde meg :p
Er bare mannen som gjør at jeg ikke roper det ut, haha!

Nå vet jo barna det her hjemme, så regner med at hele "bygda" vet om det snart .... :p
 
Jeg tror ikke folk følger så veldig nøye med på alt mulig, så det går sikkert bra om du bare later som ingenting.:)
 
Jeg synes det er vanskelig å holde det hemmelig. Har et barn på 3år, så har fått spørsmål en stund nå om ikke vil ha flere snart. Har måttet avsløre det til flere på jobb allerede. Klarer ikke å stå å lyve rett opp i ansiktet til folk jeg kjenner godt (de mer perifere på jobb hadde jeg selvsagt ikke avslørt det til). Har måttet komme med en del unnskyldninger i det siste for å slippe unna alkohol. Ikke at jeg drikker så ofte, men selvsagt så kommer jeg opp i slike situasjoner akkurat nå [emoji58] Gleder med til TUL, for tror ikke jeg kommer til æ være like stressa når det kommer til å holde det hemmelig. Ikke så krise om noen vet, men kunne tenkt meg å fortalt mamma før div kollegaer liksom [emoji5]
 
Jeg har også passet på å gå med litt kroppsnære plagg for at folk ikke skal reagere på at jeg går i svære gensere hele tiden [emoji5] Men må vel snart gå over til tykke gensere, for litt oppblåst innimellom kan man si. Bra vi har høst og vinter i møte nå [emoji28]
 
Late som ingenting er ikke så lett, når jeg har levd på omtrent samme kosthold de siste årene, og plutselig skal jeg ha andre ting, og er ikke sulten haha. Og selvfølgelig skal alle ha med kaker og sånn nå, når jeg omtrent blir uggen av å spise pittelitt. Og alle rundt oss venter bare på at vi skal få barn, så føler at alle ser på magen min hele tiden uansett hva vi sier. Heldigvis er jeg litt småtjukk, så har en bilring som skjuler evt mage når den kommer haha
 
Late som ingenting er ikke så lett, når jeg har levd på omtrent samme kosthold de siste årene, og plutselig skal jeg ha andre ting, og er ikke sulten haha. Og selvfølgelig skal alle ha med kaker og sånn nå, når jeg omtrent blir uggen av å spise pittelitt. Og alle rundt oss venter bare på at vi skal få barn, så føler at alle ser på magen min hele tiden uansett hva vi sier. Heldigvis er jeg litt småtjukk, så har en bilring som skjuler evt mage når den kommer haha
Tror bare ikke folk flest er så oppmerksomme på andre at de reagerer på sånt, med mindre man gjør en sak ut av det selv.:)
 
Åh, jeg skjønner hva du mener... Hvis noen har et «fasitsvar» på hvordan man holder graviditeten skjult, vil gjerne høre om det...

Jeg må nok kjøpe meg noen nye høstklær i år, slik at det blir lettere å skjule magen på de mest oppblåste dagene [emoji85]
 
Åh, jeg skjønner hva du mener... Hvis noen har et «fasitsvar» på hvordan man holder graviditeten skjult, vil gjerne høre om det...

Jeg må nok kjøpe meg noen nye høstklær i år, slik at det blir lettere å skjule magen på de mest oppblåste dagene [emoji85]
Jeg later som om jeg spiser usunt når jeg er hjemme, så må prøve å være sunn på jobb. Men egentlig spiser jeg minimalt noen av stedene haha. Og den sjokoladeplaten som har ligget to uker på kontoret, hadde vært borte på en halvtime før. Jeg må gjemme den ass, er så avslørende haha :joyful:
 
Har tenkt på det samme selv. Fant nettopp ut at jeg er gravid med nr 3 og vi skal til Lofoten med jobben til helgen. Det blir alltid vin til middagen osv, så lurer på hva jeg skal si uten at de skal merke noe. Har lyst å holde det litt for oss selv denne gangen så vil ikke bli avslørt nå så tidlig. [emoji51]
 
Jeg vil også holde det skjult så lenge som mulig. Men har ingen gode råd til hvordan. Sist gang var jeg veldig heldig med liten mage. Ingen kunne se jeg var gravid, fødte da i uke 30. Håper magen blir like liten denne gangen også, men at babyen blir lengere i magen.
 
Har tenkt på det samme selv. Fant nettopp ut at jeg er gravid med nr 3 og vi skal til Lofoten med jobben til helgen. Det blir alltid vin til middagen osv, så lurer på hva jeg skal si uten at de skal merke noe. Har lyst å holde det litt for oss selv denne gangen så vil ikke bli avslørt nå så tidlig. [emoji51]
Alliér deg med servitører evt, så har de sikkert noen alkoholfrie viner eller øl de kan snike til deg :angelic:
 
Back
Topp