Holde flaska selv?

ToSmå2010

Forumet er livet
Holder de flaska selv??

Tobias klarer det, men blir altfor opptatt av å studere den/slå på den osv istede for å drikke.. Så det blir så mye søl[8D]

her går det dååårlig. Han holder den og drikker, men han klarer ikke løfte den (selv med lite innhold) for å få det til å renne ut i tuten.. Så da blir mor utålmodig og hjelper til [8D]

Merka det her om dagen at han tok opp flaska, og drakk selv[:)]
Min drikker vann av tåteflaske han da, siden han ikke helt har lært seg hvordan en tutekopp fungerer [8D]

ORIGINAL: MariSafari

her går det dååårlig. Han holder den og drikker, men han klarer ikke løfte den (selv med lite innhold) for å få det til å renne ut i tuten.. Så da blir mor utålmodig og hjelper til [8D]

Hehe ja det problemet har vi her og[:D]

Min drikker av tutekoppen selv. Men det er ikke så lenge siden at han fant ut at han måtte holde flaska oppover for å få ut vannet.

Holder tutekoppen selv som han får vann i, men har ikke prøvd så mye med flaska med melk. Den får han i senga, så da er det like greit at vi holder i :)

ORIGINAL: MariSafari

signerer den [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Holder de flaska selv??

Tobias klarer det, men blir altfor opptatt av å studere den/slå på den osv istede for å drikke.. Så det blir så mye søl[8D]

Holder tutekoppen selv:)

Han holder ikke flaske selv nei, har ikke prøvd å få han til å gjøre det heller.
Nå som han ikke får pupp lenger så synes jeg det er koselig med den flaskestunden jeg[:)]

Nei, hun gjør ikke det. Hun holder den selv når den henger nedover.
Men så fort jeg prøver å hjelpe henne oppover med den, slippen hun, legger armene ned og hodet bakover: "Server meg mamma, jeg sitter klar jeg"[8D]

Ja han har holdt flaska selv i over 2 maaneder. Han holder den til og med med en haand, ogsaa koser han med haaret sitt med den andre. :D Naar han begynner aa bli mett, snurrer han flaska rundt i munnen :D saa morsomt aa se paa :D

Nei, holder ikke flaska selv. Har igrunn ikke prøvd og la ho holde den selv heller [:)]
Tutekoppen med vann holder ho selv [:D] Da pleier ho å ta så mye vann i munnen at mye kommer ut igjen [8D]

Ja, det har han gjort ganske lenge. Men det er nok mest fordi jeg har hatt ham liggende ved siden av meg, ikke i fanget, for å avlaste meg.

ORIGINAL: lillebebis

Holder tutekoppen selv som han får vann i, men har ikke prøvd så mye med flaska med melk. Den får han i senga, så da er det like greit at vi holder i :)

Slik er det her også.

Han vil gjerne "GJØRE SELV" , dytter meg vekk .men det går ikkje så bra..for han suger på feil side på flaska, glipper den ol..

Men sugekoppen har håndtak på begge sider, så den klarer han å drikke av
[:)]

Back
Topp