Holde barnet våken under amming! Tips??

Link

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Som overskriften sier, noen som har noen gode tips? Føler jeg har prøvd alt, men ingenting hjelper. Hun bare sovner og jeg har vært innlagt nå med brystbetennelse, så er litt avhengig av at hun suger godt.. håper noen av dere har noe tips ;)
 
Bytte bleie før amming og mellom amming, rape ofte... hvis hun dier i søvne kan du stryke på kinn og klemme i hånda/under føttene, det stimulerer dierefleksen. Det tar dog lang tid å tømme men. :shy:
 
Har prøvd alt dette, men er 2 tak så går øyene igjen. Ganske håpløst. Skal sies at jeg ikke har nok melk, så hun får tillegg også. Men jeg må tømmes hver andre time, litt av et prosjekt :yuck:
 
Bytte bleie før amming og mellom amming, rape ofte... hvis hun dier i søvne kan du stryke på kinn og klemme i hånda/under føttene, det stimulerer dierefleksen. Det tar dog lang tid å tømme men. :shy:
 
Som overskriften sier, noen som har noen gode tips? Føler jeg har prøvd alt, men ingenting hjelper. Hun bare sovner og jeg har vært innlagt nå med brystbetennelse, så er litt avhengig av at hun suger godt.. håper noen av dere har noe tips ;)

vi slet også med dette. En sugesvak liten baby som ikke klarte å våkne. Vi kledde av han, byttet bleie, masserte hender, føtter og kjever. Vi ga på sprøyter, i kopp, flaske og bryst. En kamp, men han ble sterkere til slutt og klarte å holde seg våken lengre om gangen. Alle barn er ulike men vår erfaring var at vi måtte la han bli skikkelig våken før vi la han til brystet eller så var det nytteløst. Vi også vet at man ikke skal la babyen skrike men vi måtte bare la han søke en stund og skrike litt til han var våken nok til å die. Ønsker deg masse lykke til! Det ordner seg til slutt.
 
Takk for mange fine svar ;) ammingen går litt bedre nå, pluss at jeg begynner å bli frisk fra brystbetennelse så fått mer melk igjen også. Hun har blitt mer int i bryst og spiser mer når hun ligger til, håper det fortsetter ;)
 
Back
Topp