Hold...??

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg satt i bilen, på vei til ei venninne ista, da jeg plutselig fikk skikkelig vondt i siden...Dette gikk vekk da jeg reiste meg opp, men kom så igjen som hold-lignende følelse senere på kvelden... Er slitsomt...

Hva er dette mon tro?

dette har jeg oxo fått flere ganger, vet ikke egentlig hva det er, men det føles som hold ja...kansje bebin flytter litt på seg å kommer borti et ømt punkt eller noe, vet ikke mer enn deg egentlig...[8D] men du er iallefall ikke alene...[:D]

got it too..
Går ofte over i kynnere hos meg, da[8|]

Jeg har konstant sånn hold-følelese, akkurat som en sene/muskel som strekker seg altfor mye,hver gang jeg går til toget om morgenen og ellers også hvis jeg går tur... Forrige søndag gikk jeg og mannen min tur på 1,5 time og da var det ganske ubehagelig til tider. Fikk en del stramminger/ikke smertefulle kynnere senere på dagen. Tror det skyldtes den lange gåturen....

ORIGINAL: ~Fiorellina~

got it too..
ja, når du sier det så gjør det faktisk det hos meg oxo...[&:]

got it too..

signerer

ORIGINAL: Sandra21

got it too..

signerer

signerer denne jeg også! får ofte den hold-følelsen hvis jeg går/anstrenger meg som igjen går over til kynnere [:-]

Muskel kramper, magemusklene som deler seg kanskje. Kynnere er jo for å trene opp livmoren som også er en muskel.
Så kanskje det er bare muskelkramper, men er du usikker så ta en tlf til føden.

Akk, det der får jeg også, særlig hvis jeg er ute å går, må plutselig bare stoppe helt opp...godt å høre at det er normalt da, at det er flere av oss mener jeg [:)] 

Godt å høre at andre også har dette! Det kommer ikke ofte hos meg, men er forferdelig smertefullt! I dag da eg prøvde å stå opp, gikk eg rett i kne. Klarte rett og slett ikke rette meg opp... Men det gikk heldigvis fort over!

Har kjent det noen ganger ja, er vell babyen som ligge og presser tenke eg.

Back
Topp