Hold/stikking i magen

Viica

Forelsket i forumet
Har de siste to timene hatt "hold" i magen ved bevegelse, merker ingenting når jeg sitter/ligger rolig, men det skal ikke mer til enn at jeg går rolig rundt i leiligheten. Det er i samme område hele tiden, på høyre side, et stykke under navlen. Kan vel også kjennes litt som stikking, men mest likt følelsen av hold.

Noen som har opplevd lignende? Noe man burde sjekke ut, eller er det normalt? Har aldri opplevd at denne type ting vedvarer over så lang tid :/
 
Har de siste to timene hatt "hold" i magen ved bevegelse, merker ingenting når jeg sitter/ligger rolig, men det skal ikke mer til enn at jeg går rolig rundt i leiligheten. Det er i samme område hele tiden, på høyre side, et stykke under navlen. Kan vel også kjennes litt som stikking, men mest likt følelsen av hold.

Noen som har opplevd lignende? Noe man burde sjekke ut, eller er det normalt? Har aldri opplevd at denne type ting vedvarer over så lang tid :/

smerte er så vanskelig å svare noe på, siden det oppleves så forskjellig.. lav terskel for å ringe føden :) gjør det om du er bekymret
 
Har de siste to timene hatt "hold" i magen ved bevegelse, merker ingenting når jeg sitter/ligger rolig, men det skal ikke mer til enn at jeg går rolig rundt i leiligheten. Det er i samme område hele tiden, på høyre side, et stykke under navlen. Kan vel også kjennes litt som stikking, men mest likt følelsen av hold.

Noen som har opplevd lignende? Noe man burde sjekke ut, eller er det normalt? Har aldri opplevd at denne type ting vedvarer over så lang tid :/



Hvordan går det? Blitt bedre?
 
Jeg slet med det samme fra rundt uke 26-30, men fikk også smerter litt høyere opp. Rett på høyresiden av navelen, samt nede hvor du nevner. Fikk også beskjed at det var ligament/muskelsmerter. Kunne vare fra alt fra 2-16 timer her. Frustrerende og vondt, men gikk heldigvis over.
 
Har lignende bare på begge sidene, og har hatt det av og på nesten hver dag i 3 uker.. Har også fått beskjed om at det "bare" er muskelsmerter, men fortsatt ekstremt slitsomt:confused:
 
Back
Topp