Noen som har en Hold-in å anbefale? Fikk høre at det var en god ide å bruke det etter fødsel så tenkte jeg skulle invistere i det! Tenker mest på en som holder inne magen og midje men gjerne lår også. Evt hvor jeg kan bestille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Selina
De selger noen geniale på dick and daisy![:)]
Disse er de samme som blir brukt på Trinny and Susanna, hvos du har sett dem. Holder inne mage,lår og løfter rumpa!Mener de koster 299 eller 399, men vel verdt pengene!
ORIGINAL: Apeloffen
ja hvis man får de over ræva så[8D]
Kjøpte meg hold in jeg.. i str 44/46.. Jaada, neida, såeh.. strevde med å få de over knærne[:D] Og sååå stor er jeg ikke egentlig.. 42 i bukse og ellers str L... Ga opp hele hold in greia jeg..[8|]
ORIGINAL: fairy
ORIGINAL: Apeloffen
ja hvis man får de over ræva så[8D]
Kjøpte meg hold in jeg.. i str 44/46.. Jaada, neida, såeh.. strevde med å få de over knærne[:D] Og sååå stor er jeg ikke egentlig.. 42 i bukse og ellers str L... Ga opp hele hold in greia jeg..[8|]
Hehe!
JEg lærte på et kurs (jobbet i klesbutikk) at man kunne regne minst 10 min for å få på seg hold-instrømpebukser o.l.[8D]