Hold-in

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Noen som har en Hold-in å anbefale? Fikk høre at det var en god ide å bruke det etter fødsel så tenkte jeg skulle invistere i det! Tenker mest på en som holder inne magen og midje men gjerne lår også. Evt hvor jeg kan bestille?

De selger noen geniale på dick and daisy![:)]
Disse er de samme som blir brukt på Trinny and Susanna, hvos du har sett dem. Holder inne mage,lår og løfter rumpa!Mener de koster 299 eller 399, men vel verdt pengene!

ORIGINAL: Selina

De selger noen geniale på dick and daisy![:)]
Disse er de samme som blir brukt på Trinny and Susanna, hvos du har sett dem. Holder inne mage,lår og løfter rumpa!Mener de koster 299 eller 399, men vel verdt pengene!

Har du en nettadresse? Tusen takk!

ORIGINAL: stoltmortil4

de ha rpå Cubus.tror de koster under 100kr. holder både mage og lår inne.kjempe gode!!!

Men de er vel i strømpebukse stoff? Tusen takk for råd!

ja hvis man får de over ræva så[8D]

Kjøpte meg hold in jeg.. i str 44/46.. Jaada, neida, såeh.. strevde med å få de over knærne[:D] Og sååå stor er jeg ikke egentlig.. 42 i bukse og ellers str L... Ga opp hele hold in greia jeg..[8|]

de fra trinny og susannah er fine

ORIGINAL: Apeloffen

Kjøpte meg hold in jeg.. i str 44/46.. Jaada, neida, såeh.. strevde med å få de over knærne[:D] Og sååå stor er jeg ikke egentlig.. 42 i bukse og ellers str L... Ga opp hele hold in greia jeg..[8|]

Hehe!
JEg lærte på et kurs (jobbet i klesbutikk) at man kunne regne minst 10 min for å få på seg hold-instrømpebukser o.l.[8D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Apeloffen

Hehe!
JEg lærte på et kurs (jobbet i klesbutikk) at man kunne regne minst 10 min for å få på seg hold-instrømpebukser o.l.[8D]

10 min for å få de på?? Gud, da skal man nok kveles mens man har de på da...[8D]

Back
Topp