Hold-in strømpebukser

Tanntrollet09

Forumet er livet
Noen som vet hvor man får kjøpt store hold-in strømpebukser som er lange i livet og føttene?

Lindex har noen veldig bra!  Husker ikke hva de heter akkurat nå, men finnes i svart og SUN eller noe sånt. De er litt shiny, men har en fantastisk hold In, nesten så det gjør vondt den første timen.. koster 89 kr.   på "esken" er det "piler" mot magen (altså hold in) Shiiit dårlig å forklare, men anbefaler denne på det sterkeste...
Hilsen en som er avhengig av hold in [:'(][:D][:D][:D]

Jeg fant ingen der som var større enn 48. Og jeg trenger minst 52. Og de jeg finner slutter liksom over rompa (om jeg får de så høyt), så er liksom ikke noen hjelp å få over magen.

ORIGINAL: Anho3

Lindex har noen veldig bra!  Husker ikke hva de heter akkurat nå, men finnes i svart og SUN eller noe sånt. De er litt shiny, men har en fantastisk hold In, nesten så det gjør vondt den første timen.. koster 89 kr.   på "esken" er det "piler" mot magen (altså hold in) Shiiit dårlig å forklare, men anbefaler denne på det sterkeste...
Hilsen en som er avhengig av hold in [:'(][:D][:D][:D]

er det strømpebukse eller sånne shorts? jeg må også ha[:)]

den jeg skrev over var strømpebukse, men de har også shorts (jeg har) men pass på å kjøp en str for liten, fordi de går litt ut, og du kan dra de lang opp, jeg får min under bhen, men så glir den litt ned.... koster vel 299 eller 399,- men verdt pengene... har også en "kjole" som jeg kan ta av stroppene på, og er da som e tube hold in :) går til midt på lårene ca... liker den også godt [:)][:)]

Ang str vet jeg ikke. Men tror venninnen min kjøpte på undertøysbutikk før hennes bryllup... hun bruker vel kanskje 48/50....  

Flere?

^^

Back
Topp