Hold i magen

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Noen andre som får «hold» eller vondt i magen om de sitter/gjør noe foroverbøyd? Har i ettermiddag flere ganger måtte avbryte det jeg holdt på med for å strekke ut magen fordi det blir til slutt vondt. Feks når jeg la guttene å satt på sengekanten og bøyde meg ned for å nusse og si godnatt så er det skikkelig ubehagelig, kjennes ut som magen fra bunn til topp stikker.. æsj. Ikke vondt når jeg får strekt meg… 16+4 idag

Er det ligamentsmerter tro? Jeg får det om jeg gjør for brå bevegelser, eller når jeg snur meg i senga..

Jeg får også i lyskeområdet, men litt motsatt. Hvis jeg har sittet lenge og reiser meg raskt gjør det nesten alltid vondt i lyskeområdet. Så jeg må reise meg litt krokbøyd og så sakte strekke meg ut.

Jeg får også i lyskeområdet, men litt motsatt. Hvis jeg har sittet lenge og reiser meg raskt gjør det nesten alltid vondt i lyskeområdet. Så jeg må reise meg litt krokbøyd og så sakte strekke meg ut.
Ja, jeg har der også som du beskriver.. men det andre har liksom komt nå siste dagene..

Jeg har og fått det i økende grad. Eks om jeg sitter i sofaen fremoverbøyd og ser på tv eller leser, da må jeg etter en kort stund skifte stilling da det blir ubehagelig. Har alltid tenkt på at det er trykk mot magen / blodårer som gjør det ubehagelig etterhvert.
Jeg kan og få vonde ligamentsmerter ved nys og reise meg fort opp.

Jeg har og fått det i økende grad. Eks om jeg sitter i sofaen fremoverbøyd og ser på tv eller leser, da må jeg etter en kort stund skifte stilling da det blir ubehagelig. Har alltid tenkt på at det er trykk mot magen / blodårer som gjør det ubehagelig etterhvert.
Jeg kan og få vonde ligamentsmerter ved nys og reise meg fort opp.
Høres ut som det er det samme ja. Kan huske lignende fra slutten av forrige graviditet, men da var magen stor og jeg konkluderte med at det var plassmangel. Det er ikke problemet nå akkurat, men at det presser på blodårene kan jo stemme..

Back
Topp