Hold dere fast...

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
...her kommer kanskje et av tidenes dummeste spørsmål, eller dvs flere av dem:

- jeg har trudd hele tiden at melken kun kommer ut av det lille "hullet" midt i puppen, stemmer det??

- Er det normalt at de nuppene på brysvorta blir større og noen av dem hvitaktig?

- Når jeg ser på puppene mine, så ligger det alltid et glinsende lag utpå brystvorten, sikkert melk som har lekket, men jeg ser det ikke i bh-ene mine..??

- "må" ofte fjerne et gul/hvitt lag midt i puppen- er dette størkna råmelk??

Hehe, dere kan godt le av meg.. Egentlig så skjønner jeg jo svarene på spørsmålene, men dere erfarne kan sikkert lære meg mye [:)][:)] 

klem fra håpløs førstegangsgravid!

- jeg har trudd hele tiden at melken kun kommer ut av det lille "hullet" midt i puppen, stemmer det?? Det er masse små hull som melken kommer ut av...strålene spruter i alle retninger[;)]

- Er det normalt at de nuppene på brysvorta blir større og noen av dem hvitaktig? Ja[:)]

- Når jeg ser på puppene mine, så ligger det alltid et glinsende lag utpå brystvorten, sikkert melk som har lekket, men jeg ser det ikke i bh-ene mine..?? Dette er jeg usikker på

- "må" ofte fjerne et gul/hvitt lag midt i puppen- er dette størkna råmelk?? Kanskje??
 Normalt er det iallefall[;)]

Melken spruter ut av masse små hull, så når du har melkspreng så er det flere tynne stråler som står veggis [:D] Jeg tror ikke det du tar bort er råmelk, men at brystvorta flasser litt... Sånn er det her iallefall. Men uansett så er det ikke noe unormalt [;)]

det gule laget kan jo også være oppsamling av talg faktisk. O.o

Hehe, da vet jeg det! Melka kommer til å stråle alle veier, oi oi..

Grunnen til at brystvorta "glinser" litt (spesielt etter at du har tatt av deg BH'en sikkert), er fordi de små nuppene rundt brystvorten skiller ut et-eller-annet som skal holde brystvortene myke [:)] Leste det i en bok for noen mnd siden [:)]

Her ble det jammen endel nytt for meg også ja...melk i alle retninger du - dette kan jo bli spennende!!
Drømte jeg amma i natt...

ORIGINAL: Nettiletti

Grunnen til at brystvorta "glinser" litt (spesielt etter at du har tatt av deg BH'en sikkert), er fordi de små nuppene rundt brystvorten skiller ut et-eller-annet som skal holde brystvortene myke [:)] Leste det i en bok for noen mnd siden [:)]

Takk, det høres jo veldig fornuftig ut [:)] Fint med en forklaring på alt nytt. Hehe! Og, ja.. det er spesiel etter jeg har tatt av meg BH'n faktisk! Tusen takk!

mange gode spørsmål som eg selv lurte på:) men lurer på en ting jg og.er d normalt at d klør på brystvorten? i d siste har d klødd skikkelig. er d bare meg..eller er d normalt? er d forde de vokser? er så fryktelig irriterende til tider. for har hørt at på magen er d normalt når magen strekker seg.men aldri hørt at d er vanlig på puppene. 

Jeg også kløøør og har ALT som du spør om *Starwish*
Jeg har også fått skikkelig tørr hud rundt nipplene[:'(] Smører puppene hver morgen og kveld nå:P Haha

ja nå har jeg kjøpt en krem.så skal smøre meg morgen og kveld. den er egentlig for strekkmerker. men den lindrer litt på kløen også. hvertfall litt.. men er bare positivt d skjer noe m kroppen da:D da er d jo helt normalt:) 

Back
Topp