holbergen's dagbok

holbergen

Flørter med forumet
Bare lager meg en liten dagbok, sånn for å ha et sted å skrive ned alt.. [:)] 
Var på Storkklinikken i Danmark 10 mai og ble inseminert da(AID). Det er nå bare noen dager til jeg kan teste og se om ikke vi kan være så heldige å bli gravid.... [;)] 

Da ønsker jeg deg masse lykke til [;)] Måtte spiren ha satt seg fast [:D]

Krysser fingrene her jeg sitter [:)]

Er veldig spent nå.. Er bare 3 dager igjen til IKM.... Har egentlig bestemt oss for å vente med å teste til torsdag, får se om tålmodigheten holder.. [:D]

IKM er i morgen eller i overimorgen. Hmmmm.. Dette blir spennende.. Lurer på om jeg rett og slett må teste i morra tidlig... Stakkars kona må jeg vel dra ut av senga.. hehe.. Men det skal gå så fint så.. [;)] 
*grueglede seg*

ORIGINAL: holbergen

IKM er i morgen eller i overimorgen. Hmmmm.. Dette blir spennende.. Lurer på om jeg rett og slett må teste i morra tidlig... Stakkars kona må jeg vel dra ut av senga.. hehe.. Men det skal gå så fint så.. [;)]
*grueglede seg*

Er du mannen??

Ehh.. Neeei!! Leser du på starten av dagboken så skjønner du vel kanskje litt mer?! [;)]

Takk.. [:)]  Krysser fingrene selv... hehe..

ORIGINAL: Dunn

*grueglede seg*

Er du mannen??

Unnskyld! *Rødme*

Uansett, så håper jeg spiren sitter [:)][:)]

ORIGINAL: Apple

Håper inseminasjonen var vellykket og at du kan teste positivt om et par dager! [:)]

Lykke til. [:)] 

*grueglede seg*

Er du mannen??

Unnskyld! *Rødme*

Uansett, så håper jeg spiren sitter [:)][:)]

hihi.. Alt i orden.. [:D]

Takk alle sammen.. De tre dagene som kommer nå blir veldig spennende.. I morra er det egentlig IKM.. Så det blir vel en test enten i morra eller på fredag, så sant ikke TR kommer da...

Skal gjøre det.. Er vel veldig, veldig heldig om denne sitter da dette var aller første forsøk...  

Kan vel kanskje fortelle om dagen i dag da.. Den har ikke akkurat vært storartet.. Var så kvalm i dag at jeg måtte gå og legge meg på jobben.. Uff.. Godt jeg har en forståelsesfull sjef.. [;)] Men forutenom det så er alt bra.. hehe..

Nei, har ikke skjedd så mye her.. Magefølelsen sier gravid, men testen sier ikke gravid..  Men  har ikke kommet.. [:D]

Er det liv er det håp, er det ikke det de sier?? Vi krysser ihvertfall fingrene for harde livet her.. Ny test i morra tidlig..

Siden EL er over skal jeg krysse alt jeg har for dere!!!

Negativ test i dag også, men ingen TR heller, så håpet er der fortsatt.. [;)]

Er den reneste thrilleren dette her!

Er ikke uvanlig å måtte vente litt på positiv test pga lav hcg produksjon i starten, så jeg håper det er tilfellet her [:D]

Kjempebra at [:@] holder seg unna!

Håpe, håpe, håpe.....

I går kveld begynte jeg å blø..... Og det har fortsatt i dag også. Virker som om det er TR som har kommet, men det er ikke sånn som det pleier for det.. Tok en test i dag for å sjekke også, men den viste negativt, som alle de andre. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det her nå.. Får vel bare vente og se hvor lenge blødningene er, og om det skal testes igjen om noen dager bare sånn for å sjekke at det faktisk er TR som har kommet..

Back
Topp