HOIJ-SANN!

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Hepp hepp!

Dagens meningsløse skravling går til MOI! Jeg er beruset på livet idag... Høhø...
Rart det der når man ikke har sovet NOE fordi en liten gutt har latet som han var syk for å sove i mamma og pappas seng... Jarra, visste han var en son of a nordlenning, men at han var SÅ utspekulert i så ung alder, det tok kaka... Ikke kakekonken da...

Men i natt erre ingen nåde, på eget rom i egen seng :)

Derfor trodde jeg kom til å ha den syke jævla blå mandagen, det regna jo så mye at trafikken i oslo stoppa opp... Hurra for gode veier og planløsning på norske værforhold...
Men jeg kom meg på jobb, endelig ferdig med opplæring og er nå en "bæææænker", ikke #10 bankers fra Dolly da...
Så gikk jeg til lunsj, og for de som har meg på tryneboka så fikk dere vite at idag var lunsj nam. Og når jeg da kom tilbake og jobba litt også kikka på klokka så var den faen meg 15.54!! Jeg kødder ikke!!! Snart ferdig på jobb liksom!! :D

Også hadde pooolti i Oslo sperra veier fordi det var overforsvømmelse, ja vet det heter oversvømmelse, men det ordet klinger ikke bra i hodet mitt...
Så tok litt tid å komme meg hjem...

Når jeg kom hjem kom jeg til verdens blideste unge!! Det var så digg... Gubben var ikke så blid for han hadde bare sovet 3 timer inatt, så han blirre ikke no på ikveld, gidder ikke sånne trøttinger, det er ikke kult.
Men så lekte kiddo og jeg kjempe lenge også var plutselig klokka 19!! Da måtte jo han legge seg... Så nå sitter jeg her... Skravlete og alene, ikke helt alene da, gubben er jo her, men ikke mentalt. Han orker ikke skravling...

Skjer a?

Huffe da... Ja, er ikke lett med kidsa noen ganger. Eller HM som plutselig har mange kunder på engang .p HA! Neppe... :p

BLÆH herfra også.

Menneh, det heter overforsvømmelse.

Tjo, tja, nå har vi vært litt hit og dit på kort tid, utenlands i vår felles kjære by, Rockis, og kjørt 100 mil, Bergen - Lillehammer og tilbake i helgen, så nå er det godt å falle tilbake til hverdagen. Crazybaby sov til kl 12:30 i dag. Tydeligvis slitsomt å være på reisefot. På'an igjen med bhg i morgen.

Sa jeg at jeg er trøtt med stor T? Jeg skal legge meg tidlig for en gangs skyld, men ikke så tidlig at jeg logger av as we speak. Det er for tidlig.

Ååååh!! har dere vært der?! Skikkelig misunnelig faktisk :D  Hvordan var det å ha med kiddo dit? Regner med de sover godt i vogna på alle brostenene? :p

Heter det overforsvømmelse?! YES!! JEG HADDE RETT!! Syns nemmlig oversvømmelse hørtes rart ut.. :p

Ja, stikk å legg deg! Jeg kan sitte å skravle til veggen jeg altså...! :) 

Klem!

Vi kom hjem derfra for en ukes tid siden. Han er en fryd å ha med seg. Tålmodig sjel - noe han har arvet fra meg, om jeg får skryte litt. 35 grader omtrent hver eneste dag. Han bodde i bare bleien eller box'ern. Varmblodig og svetter lett. Og så var vi på en restaurant hvor drikken blir servert med tog helt til bordet og man kan plassere tomme glass på tilbakeveien. Det er bygget opp slik at det er togskinner all over the place. Han holdt et lite hylekor når toget rygget og kjørte sin vei. Han ville leke joeh.

Jeg forsnakket meg litt, kanskje, siden det heter oversvømmelse, men ikke i min og din verden. Overforsvømmelse er the new kind of right.

Hvis dere ikke har lagt merke til det, så skriver jeg norlish innimellom.

Så kult da! Vi var ikke der :p

Høres som dere har hatt den koselige og VARME ferien da :)

åååååh, digger når arbeidsdagen bare fyker avgårde :D :D :D 
Herlig dag du har hatt da :) godt når sånn skjer når man egentlig hadde ventet noe annet.. 
Call a friend :D er umuuuulig å sitte sånn skravlesjuk og alene på kvelden.. hee.. jeg sprekker jeg da.. og ikke no kjekt å prate med gubben.. neeeh, må være jente snakk :D 
Ring febissbebiss :D :D 

Hva hadde du til lunsj egentlig? :D hahahaha

Ja, trodde ho var på trening (og det var ho faktisk) forbanna flinke drittjente :p
Skravla hull i hodet på Trone da, er kjekt sånn sett med ho :)

Vettu jobben er bare sykt flinke på lunsj. De har 2 forskjellige varmretter hver dag pluss ferske brød og baguetter, ferskt pålegg og DEN salatbaren. Igår hadde de fersk kokt torsk og det er noe av det beste jeg vet, så jeg spiste fisk UTEN poteter! Bare fordi jeg kunne! Og masse god salat :D

Back
Topp