Hohohormoner...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er så lettrørt om dagen. Til vanlig er jeg ikke så veldig "sippette" av meg, men nå når jeg er gravid blir jeg rørt av alt mulig rart.

Her en dag fikk 2-åringen velkomstbrev til ny bernehage, da hun skal starte i helt ny barnehage nå som hun går fra småbarn og over til storbarn. Først starta tårene å trille når jeg så at de hadde skrevet navnet hennes i eposten, som et brev til henne også stor tutet jeg da jeg leste resten av eposten (et vanlig infoskriv om daglige rutiner i barnehagen og litt info til oss voksne om oppstarten...)

I dag skulle jeg på infomøte for de som starter på avdelingen hennes, og jeg satt stort sett å kjempet med tårene fordi jeg var så rørt over hvor fint alt var og hvor heldig hun er som får komme i den barnehagen. I tillegg kom det masse tårer da jeg hørte hvordan de tar "avskjed" med skolestarterne og av en historie om en vanlig dag i barnehagen...kjempe stas å sitte der å grine over egentlig helt vanlige ting...hehe...herlig når hormonene tar over sånn.

(Det skal sies at jeg gleder meg veldig til hun skal starte i barnehagen, men reaksjonene med alle tårene er litt langt over mine vanlige reaksjoner på sånt...)

Blir spennende om jeg blir gående rundt å stortute den dagen hun skal starte der...hihi...:p

Kan vel ikke gjøre annet enn å ta det humoristisk. Jeg kjente meg igjen helt fra den flotte overskriften din, bortsett fra at det er litt større barn som utløser mine tårer.

Så supert at den nye barnehagen er så god, da!

Samme her, utrolig lettrørt. Tårene bare spratt umiddelbart da jeg kjørte bil idag tidlig og de sa på nyhetene at Marit Bjørgen skal bli mamma i desember. :p

Og den der greys episoden hvor dreamy døde gjør nesten enda vondt, så lei meg som jeg ble da.

Back
Topp