Hohoho...

pineapple

Elsker forumet
Hihi, i dag klarte jeg rett og slett ikke vente lenger... Måtte bare sku opp sengen til lillegutt [:D] Å når sengen var oppe, måtte jeg bare sette opp sengehimmel og legge på dyne og pute.
Er den ikke fiiiiiiiiiin?

Så nå står sengen å pryder gangen til barnerommet er ferdig oppusset. Mangler heldigvis bare lister nå, så kan vell begynne å innrede litt allerede imorgen [:D][:D]

Flere utålmodige sjeler der ute eller? [;)][8D]

Jeg kan love deg at jeg er utolmodig ja.
Men det hjelper ikke meg så mye nå.
Får ikke gjort noe sånt arbeide før jeg har fått flytta til Bodø.
Men da setter jeg i gang [:)]
Barnesenga jeg hadde da jeg var liten skal pusses og males, og kommode skal settes sammen.
Skal vaske babytøy, og gleder meg til å sortere etter størrelser og legge fint ned i skuffene.
Må jo handle inn mye annet også, så nå går jeg bare å teller dager [:D]

ORIGINAL: Helenpia

Jeg kan love deg at jeg er utolmodig ja.
Men det hjelper ikke meg så mye nå.
Får ikke gjort noe sånt arbeide før jeg har fått flytta til Bodø.
Men da setter jeg i gang [:)]
Barnesenga jeg hadde da jeg var liten skal pusses og males, og kommode skal settes sammen.
Skal vaske babytøy, og gleder meg til å sortere etter størrelser og legge fint ned i skuffene.
Må jo handle inn mye annet også, så nå går jeg bare å teller dager [:D]

Åååh, da skjønner jeg at du ikke får gjort så mye ja! Er det lenge til du skal flytte?

Vi starter kjøringa nordover den 21 april, men har en del stopp hos slektninger på turen.
Regner vel med at vi er hjemme i Bodø rundt den 28 april kanskje.

Senga var forresten nyyydelig.
Jeg brenner etter å få ordnet med slike ting til lillegullet vårt også [:)]

Åhh, den var jo bare kjempe nydelig!! Blir sikkert et flott barnerom. Vi er midt i husbygging som ikke blir ferdig før til høsten, og jeg gidder ikke sette i stand noe barnerom i huset vi bor nå, så jeg er også KJEMPE utålmodig med at jeg ikke får begynne og pusle med barnerom.
Det er jo liksom litt av kosen i ventetiden...

Åhh så fint....du kommer nok til å berundre rommet lenge før knøtte kommer[:)][:)]

Så fin en seng[:D]
Jeg regner med at jeg blir nødt til å skru den opp med engang den er kjøpt jeg også..hehe..[:)]
himmelen og alt, så du hadde slik fiin prince pute,slik kjøpte jeg til lille snupp også..
Ahh gleder meg jeg også nå =D

Helenpia: åh, det er jo ikke lenge til! Ønsker deg masse lykke til med flyttingen [:)]

Piksi: skjønner godt at du ikke orker å begynne med noe barnerom nå ja. Er liksom ikke så mye vits når dere snart skal flytte. Blir vell herlig med nytt hus da [:D]

Back
Topp