hohoho.... Det er freddag....

jhygtfrdew

Gift med forumet
Og stemningen stiger veldig på generellt...
Blir jo mere og mere usaklig dette.
Føler jeg er på et forspiel og drikker bobblevann....

Hvem trenger alkohol lzzm......

Løøøøv it...

Morro.. :)

Ser det.. Skjønner ikke hva som er poenge med å krangle sånn:/ men men de om det:) her inne har vi det fint:)

Da får jeg hoppe over dit jeg også :)

Herregud. :p Uheldigvis eb fullstendig uinteressant diskusjon for min del. Morsomt at folk fyrer seg da :p

Det har jeg ikke sett! :P men får ikke med meg noenting nå, er så slækk

Jepp, helt fantastisk hvor folk skal engasjere seg i en egentlig ganske så uinteressan diskusjon...
Og jeg er i ertehumør....

*plysstre* :cool14

Er den langt bak el?? Jeg finner den ikke. Ble da skikkelig nysgjerrig jeg nå.

Hihi...så ikke det jeg da. Bladde litt for fort nedover :p Men ja, for en diskusjon:p

Ja, helt fantastisk egentlig:)

Hva så, og enn hvis. Hva er problemet liksom.
Måte på å hisse seg opp for ingenting.

Hehehe....

Hva hver enkelt tror, føler og mener må jo være opp til den enkelte... :)
Hva er problemet liksom... Hvordan kan dette hisse opp folk?
Liker sånne diskusjoner( ikke første innlegget med uthenging av en person da, men resten...)

Altså, man trenger vel ikke alkohol og fjortistendenser når man har masse hormoner.. :p

Syns den ble litt teit ja.. so what om noen innbiller seg at det er babyen de kjenner? Alle nye følelser i magen er vel stort sett relatert til svangerskapet, så gjør dt virkelig noe om de sier at det er babyen de kjenner når det "bare" er graviditeten? :-) Kan vi ikke bare alle være venner? :-P

Ikke greit med uthengning, men det var borte når jeg leste hi på den tråden.. Mn må si at jeg har ingen tro på at noen kan kjenne babyen så tidelig, men ja klart det kan være leamus eller luft som kommer pga svangerskapet, men det er jo ikke babyen alikevel:)

Back
Topp