Hoho

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg har fått pakke!
349 bilder ligger på kiwi og venter! Brumbruuuuummmm!
(Lyden av meg som kjører nuuuh)
:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har fått pakke!
349 bilder ligger på kiwi og venter! Brumbruuuuummmm!
(Lyden av meg som kjører nuuuh)
:D

Er så gøy med bilder :)

Jaaa.. så nå drar jeg :D

huff, ikke snakk om bilder... Har en banankasse med bilder som skulle vært i album..

Morsomt med bilder! Hvor bestiller du fra?

Morsomt med bilder! Hvor bestiller du fra?
Nfoto ble billigst denne gangen :)
Siden det var så mange gadd jeg ikke forstørre noen, plukker heller ut noen fine av de fremkalte og går på Japan foto i byen :)

Kanskje jeg skal prøve nfoto neste gang jeg skal bestille, har alltid brukt fotoknudsen, men syns ikke det er spesielt billig :P

Kanskje jeg skal prøve nfoto neste gang jeg skal bestille, har alltid brukt fotoknudsen, men syns ikke det er spesielt billig :P
De har iallefall dyr frakt... liker fotobøkene deres da. ;)

Ja, frakten til fotoknudsen er jo horribel :P Må sette meg ned en dag å lime inn bilder i album, sånn at jeg kan bestille nye :P

Kanskje je skulle prøvd de og. Kvalitet på bildene god?
Jeg ble fornøyd :)
Har fremkalt endel fra mobil og de er jo naturligvis ikke like fine. Men de fra den nye mobilen og kamera ble så bra som de kunne :)

Hmm, tror jeg skal ta meg et røfs i bildene her også, kanskje kjekke prosjekt til sommerkveldene

Uff.. Jeg må legge inn, sortere og fremkalle maaaaasse bilder. Og så organisere i album etterpå! :o

(Jeg elsker system og organisering, så jeg må rett og slett innrømme at jeg gleder meg litt også ;) Hihi)

Har lovt meg sjøl at je skal komme ajour m bilder før je begynner å jobbe igjen. Har da 1.mnd og 1dag igjen..

Her fremkalte jeg masse bilder føre jul av matheas første mnder, de ligger trygt i kjellern i eskene de kom i :P

Jeg skal begynne på albumet så snart siste eksamen er overstått! Hvis ikke blir det vel aldri gjort :P

Har utsatt i snart 8 år jeg...

Må bare ta meg i nakken å få det gjort

Back
Topp