[8D]
først drar jeg og gutta til ei venninne.. så er vi der noen timer så skal vi dra.. så finner jeg ut at nøkkelen er borte.. løper ned til bilen og finner en lapp med "jeg har nøkler 9999999999"
Takk gud for ærlige mennesker... !! [:D]
Mista nøkkelen rett v siden av bilen så man kunne i teorien bare dratt av gårde med den... [8|]
Så drar vi på sentret å møter to kompiser av meg.. trasker der litt osv..
så kjøper vi mat og drar til ei venninne...
Når jeg kommer hjem derfra finner jeg ikke lommeboka mi[X(]
så jeg ringer å sperrer alt av kort osv..
ca to min etter jeg la på med de så finner jeg lommeboka mi inne gravemaskinen til guttungen[8|]
så blir det kveld og gutta er klare til å hoppe i senga.. så ringer sambo... Jeg har ødelagt bilen kan du hente meg på jobb?
jada.. kjører 40 min fram og tilbake med to slitne gutter som er veeldig bekymret for bilen til pappa.. [8D]
halv 9 var vi hjemme og gutta sovnet...
IKKE rart man er sliten... [8D]
merker ikke åssen det er å ha barn før bhg er stengt gitt... [8D]
først drar jeg og gutta til ei venninne.. så er vi der noen timer så skal vi dra.. så finner jeg ut at nøkkelen er borte.. løper ned til bilen og finner en lapp med "jeg har nøkler 9999999999"
Takk gud for ærlige mennesker... !! [:D]
Mista nøkkelen rett v siden av bilen så man kunne i teorien bare dratt av gårde med den... [8|]
Så drar vi på sentret å møter to kompiser av meg.. trasker der litt osv..
så kjøper vi mat og drar til ei venninne...
Når jeg kommer hjem derfra finner jeg ikke lommeboka mi[X(]
så jeg ringer å sperrer alt av kort osv..
ca to min etter jeg la på med de så finner jeg lommeboka mi inne gravemaskinen til guttungen[8|]
så blir det kveld og gutta er klare til å hoppe i senga.. så ringer sambo... Jeg har ødelagt bilen kan du hente meg på jobb?
jada.. kjører 40 min fram og tilbake med to slitne gutter som er veeldig bekymret for bilen til pappa.. [8D]
halv 9 var vi hjemme og gutta sovnet...
IKKE rart man er sliten... [8D]
merker ikke åssen det er å ha barn før bhg er stengt gitt... [8D]