vimsemamma
Glad i forumet
For en mnd siden skulle jeg lunjse med en vennine. Alle parkeringsplasser var opptatt, så jeg måtte inn i det gamle trange parkeringshuset. Innerst i den ene hjørnet ser jeg en ledig plass, og tenker "YES" for meg selv. Har nesten fått bilen på plass da jeg hører
"Sccccccrrrrrraaaaaatttttcccchhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Og jeg tenker "NEI; SHIT, FFFFFFF::::"
Jammen hadde jeg ikke geid å skrape opp en splitter ny Outlander ...Huff.. Hadde mest lyst å grine, og stikke av, men jeg la igjen lapp med navn og nummer. Viste seg at det var et revisorfima sin bil.
Resultatet : En unødvendig rekn som datt ned i postkassa i dag på 5514 kr[:'(][:'(][:'(][:'(]
Er så TYPISK meg! Og jeg er så vanvittig lei av sånne uforsette rekninger..Snufs. Menmen..Jeg var hvertfall ærlig..Ble en dyr samvittighet[8D]
"Sccccccrrrrrraaaaaatttttcccchhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Og jeg tenker "NEI; SHIT, FFFFFFF::::"
Jammen hadde jeg ikke geid å skrape opp en splitter ny Outlander ...Huff.. Hadde mest lyst å grine, og stikke av, men jeg la igjen lapp med navn og nummer. Viste seg at det var et revisorfima sin bil.
Resultatet : En unødvendig rekn som datt ned i postkassa i dag på 5514 kr[:'(][:'(][:'(][:'(]
Er så TYPISK meg! Og jeg er så vanvittig lei av sånne uforsette rekninger..Snufs. Menmen..Jeg var hvertfall ærlig..Ble en dyr samvittighet[8D]