Hoho..festlig rekn i posten!

vimsemamma

Glad i forumet
For en mnd siden skulle jeg lunjse med en vennine. Alle parkeringsplasser var opptatt, så jeg måtte inn i det gamle trange parkeringshuset. Innerst i den ene hjørnet ser jeg en ledig plass, og tenker "YES" for meg selv. Har nesten fått bilen på plass da jeg hører

"Sccccccrrrrrraaaaaatttttcccchhhhhhhhhhhhhhhhhhh"

Og jeg tenker "NEI; SHIT, FFFFFFF::::"
Jammen hadde jeg ikke geid å skrape opp en splitter ny Outlander ...Huff.. Hadde mest lyst å grine, og stikke av, men jeg la igjen lapp med navn og nummer. Viste seg at det var et revisorfima sin bil.
Resultatet : En unødvendig rekn som datt ned i postkassa i dag på 5514 kr[:'(][:'(][:'(][:'(]

Er så TYPISK meg! Og jeg er så vanvittig lei av sånne uforsette rekninger..Snufs. Menmen..Jeg var hvertfall ærlig..Ble en dyr samvittighet[8D]

Den er litt kjip, hvertfall når det ikke var en privatperson som eide bilen [:'(] Men ærlighet varer lengst og det er ganske kjedelig å være på den andre siden av en sånn sak. Her i vinter kjørte en kar for fort i svingen utenfor huset og klarte å havne mellom bilen vår og gjerdet(oppå fortauet liksom). Fikk mange stygge skraper på siden av bilen og vi har en ett år gammel bil. Nabodama over gata hadde sett det hele og skrev ned bilnummeret på han som gjorde det, viser seg at han bor rett ned i gata her. Vi gjorde aldri noe med det, men skulle gjerne sett fjeset hans hvis vi hadde konfrontert ham [8D]

Slike regninger er noe dritt å få, ødelegger alltid budsjettet da.[:'(]

Men var jo snilt at du la navn og nummer igjen da.[:)]

ORIGINAL: Bolla85

Så kjedelig! Jeg ødela bilden til svigers og regninga der ble rundt 5000. Det var rett før jeg skulle til paris, så man kan vel trygt si at shoppingbudsjettet ble kraktig redusert. Er så dritt når sånn skjer[:@]

Men godt med god samvittighet![:)]

Huff, ja, jeg ser den altså! Slik blir det ehr også..Vi skulle egentlig på Ikea og handle inn alt til babyen..Meeeen, får ta det på neste lønning da[X(]

ORIGINAL: Ceciliekje

Den er litt kjip, hvertfall når det ikke var en privatperson som eide bilen [:'(] Men ærlighet varer lengst og det er ganske kjedelig å være på den andre siden av en sånn sak. Her i vinter kjørte en kar for fort i svingen utenfor huset og klarte å havne mellom bilen vår og gjerdet(oppå fortauet liksom). Fikk mange stygge skraper på siden av bilen og vi har en ett år gammel bil. Nabodama over gata hadde sett det hele og skrev ned bilnummeret på han som gjorde det, viser seg at han bor rett ned i gata her. Vi gjorde aldri noe med det, men skulle gjerne sett fjeset hans hvis vi hadde konfrontert ham [8D]

Wow, hvorfor gjorde dere ingenting med det? Realt gjort av dere da..Men han fortjente det jo ikke, siden han ikke var mann nok til å tilstå at det var han..

ORIGINAL: vimsemamma

Wow, hvorfor gjorde dere ingenting med det? Realt gjort av dere da..Men han fortjente det jo ikke, siden han ikke var mann nok til å tilstå at det var han..

Firmabil [8D] (men det visste ikke han da)

Dere burde helt klart gjort noe der. Min søster har opplevd det selv, hun lånte bilen til faren vår når hun skulle på kirkegården og tenne lys på grava til sin svigermor, og kommer tilbake med den saftige ripa langs hele passasjersiden, og han/hun som da hadde ripa til bilen var søkk borte....var på julaften også, så hele jula ble jo ødelagt for søstra mi som tok dette veldig tungt.

ORIGINAL: vimsemamma

Firmabil [8D] (men det visste ikke han da)

Jaja, hadde bare dette revisorfirmaet (som sikkert er stinn i penger) tenkt på samme måte.. Sukk[:D]

Å så kjedelig. Men veldig bra av deg og legge igjen en lapp med navn og nummer da[:)]. Finnes vel ikke noe mer irriterendes enn å komme ut til en oppskrapet bil, og en uærlig sjåfør som bare har kjørt sin vei. Alle skulle vært like ærlig som deg[:)]

Syns det var utrolig fint gjort av deg å legge igjen navn og telefonnummer! Ikke mange som gjør det tror jeg[:'(] Vi fikk ødelagt hele døra + litt til når bilen sto parkert i byen i fjor,og de hadde bare stukket av.

ORIGINAL: Sorland

Synes det er kjempe ærlig av deg jeg... [:)] 
Jeg har en nabo som ikke er fult så ærlig, hun kjørte på bilen min en gang. Og etter det har hun ikke sett opp da jeg møter henne. Og løper inn i huset og trekker for gardina. Synes det er litt teit, og det er en voksen dame på ca 50...! [:-]
Men super kjedelig med sånne utgifter man ikke planlagt, og ødelegger for andre ting man eller vil gjøre med pengene...

Synes du gjorde det riktige jeg [:)] 
Og har da god samvittighet, selv om regningen svir.
En kan aldri vite om noen andre har sett ulykken, kamera overvåking eller annet  og noterer bilnr.

Ærlighet varer lengst

Jeg synes at dem burde vært snille med deg jeg..hehe! Siden du var ærlig og skrev lapp til dem så kunne dem tatt litt regningen selv! Jeg tenker at dem har råd siden det var en bedriftsbil og ikke en privatbil!

ORIGINAL: Sorland

Auu da, sånt sviiir[&:]

Back
Topp