Hoho.. Broderi

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg har bestilt et broderi sett[:D] Prøvde å brodere når jeg var lita, men jeg er ikke sånn kjempe flink, så jeg bestilte et som et lett[:D]
Det er julemotiv, så det skal være ferdig til jul[:)]

Og jeg som trodde det bare var meg[;)] Jeg kan sitte i flere timer hvis jeg har tid. Her blir det julegaver i år, og skal prøve å få sydd litt som jeg kan selge på et julemarked. Men, begynner jo snart å jobbe igjen, så får sikkert andre ting jeg kan bruke kveldene mine på.

Har vurdert å lage adventskalender til snuppa... Men om det blir brodering eller papp eller noe annet rart får jeg se... Og hun er så lita at om den ikke blir ferdig før til neste år gjør det ikke no... [8D]

ORIGINAL: Navigare jenta

det er såå koselig [:D] jeg bestilte meg en del sånne i fjor når vi gikk gravid.. Men klarte ikke bli ferdig med et eneste [8D] Begynte på 1, så ble eg lei,. så eg begynte på en ny, og ble også lei. haha... Skikkelig tolmdighet kan man si [8D]

Haha sånn er jeg og...aner ikke hvor mange halvferdig prosjekt jeg har liggende [8D]

Før sommeren kjøpte jeg meg sånn "målestav" broderi-ting, og gikk kjapt i gang med friskt mot.. broderte og broderte og broderte med den ene fargen, og så gikk jeg tom for tråd i fargen (uten at mønsteret var ferdig i fargen).. så jeg la det vekk litt, har vært innom butikken og fått en bunt ekstra med tråd, men har ikke kommet meg så langt som å finne det fram igjen.. kan vel skylde på feriemodus [:D]

Men brodering er artig når det blir til noe, er så kjekt å se at man faktisk klarer å få til noe ordentlig [:D]

Må vel se om jeg klarer å finne det fram igjen snart..

Jeg broderer alltid noe til mine besteforeldre til jul.Har ganske lavt ambisjonsnivå, så det går i julekort, kjøleskapsmagneter og minibilder[;)] Kos deg med broderiet du Unni!

sååå koseligt[:D]er kjekt med da[:D]

Back
Topp