Hofteleddsdysplasi!!!

Vet det er ett par på aprilforumet som har det, du kan jo snike litt der så svarer de deg sikkert om det er noe du lurer på ;)

Jeg er født med det selv og ble behandlet med pute.. Derfor tok de ultralyd av lille snupp sine hofter før vi reiste hjem. De var tilnærmet normale, men pittelitt løse, så vi har fått ny time til ultralyd når hun er 6 uker for å sjekke at det stabiliserer seg!

Vi skal på røntgen om 6 uker for å sjekke da min sambo hadde det som liten og måtte operere når han var 6 år og det kan være arvelig! Men barnelegen mente at det så bra ut. Så vi får bare vente å se når vi får innkallelse! :)

Jeg er født med det selv og ble behandlet med pute.. Derfor tok de ultralyd av lille snupp sine hofter før vi reiste hjem. De var tilnærmet normale, men pittelitt løse, så vi har fått ny time til ultralyd når hun er 6 uker for å sjekke at det stabiliserer seg!
Så hun trengte ikke pute? Det var godt da :) håper det går bra da

Lille tulla på 5 dager ble født med det da. Sliter med ammestilling og litt vanskelig med stell...

Så hun trengte ikke pute? Det var godt da :) håper det går bra da

Så lite som det var nå så trengte hun ikke pute, det kunne bli helt normalt igjen. Men for sikkerhets skyld fikk vi ny time for kontroll for å sjekke at det ikke blir værre..
Forstår godt det kan være vanskelig med ammestilling ++, hun ligger i pute? Ser på bildene av meg som liten så er den ganske kraftig den puten ja, ser vanskelig ut med klær også.. Men greit når det er jente, for da går det jo i det minste an med kjoler :)

Back
Topp