rosaskumpute
Elsker forumet
Hentet min gutt på snart 2 år i barnehagen i går. Merket at han haltet og ikke ville gå eller belaste venstre fot. Han ville heller ikke strekke den helt ut som på høyre fot, da dette var svært smertefullt.
Ringte barnehagen for å høre om hadde slått seg eller om de hadde sett eller hørt noe. Noe de ikke hadde. Ringe da legevakta og fortalte hvordan han var og ble bedt om å gi han en paracet å se om det funket.
Han er like ille i dag. Stakkars gutten min
Så fikk høre fra legen i dag at han mest sannsynlig hadde serøs coxitt, som også kalt akutt hofteleddbetennelse. Synes dette hørtes rart ut da han var helt fin kvelden før barnehagen. Noen andre som har opplevd dette med barnet sitt?
Han har akkurat begynt å gått så smått, og går ofte på knærne enda som den eneste i barnehagen. Jeg tror han har blitt tråkket på av noen andre barn slik at han har fått en vridning i kneet.
Takk på forhånd for alle råd eller erfaring med dette
Ringte barnehagen for å høre om hadde slått seg eller om de hadde sett eller hørt noe. Noe de ikke hadde. Ringe da legevakta og fortalte hvordan han var og ble bedt om å gi han en paracet å se om det funket.
Han er like ille i dag. Stakkars gutten min
Han har akkurat begynt å gått så smått, og går ofte på knærne enda som den eneste i barnehagen. Jeg tror han har blitt tråkket på av noen andre barn slik at han har fått en vridning i kneet.
Takk på forhånd for alle råd eller erfaring med dette