Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sønnen min hadde det, i familie var det kun ett søskenbarn av mamma som hadde hatt det tidligere!Hei,
Både jeg og min bror var født med hoftedysplasi, og da dette kan være arvelig er jeg spent på om babyen slipper unna eller ikke.
Er det noen som har erfaring med det? Hvor lenge måtte de evt gå med pute før de var "friske"? Og hvordan var det ift stell, vogn o.l. at babyen hadde denne puta?
Sønnen min hadde det, i familie var det kun ett søskenbarn av mamma som hadde hatt det tidligere!
Minste sønnen min hadde det ikke!
Gikk bare 3mnd med pute då vi var heldig!! Det gikk AKKURAT i bilstolen mot slutten.. Det var det største problemet.. Stell vente vi oss på så det eneste problemet var bilstolen..

Ja får håpe dere slipper!! Jeg syns det var så sårt for alle spurte hva som feila han.. Han ble jo så diger i puta og puta er stygg!! Jeg husker ikke hva den het men vi fikk den av ei jeg kjenner så det var ganske gammelt.Hvilken bilstol hadde dere da?
Jeg hadde i 6mnd, lillebroren min i 4mnd, mens minste søsteren min slapp unna.. Håper vi slipper unna..
Ja får håpe dere slipper!! Jeg syns det var så sårt for alle spurte hva som feila han.. Han ble jo så diger i puta og puta er stygg!! Jeg husker ikke hva den het men vi fikk den av ei jeg kjenner så det var ganske gammelt.
Vi fikk beskjed om at vi kunne ta av puta på bilturer om det ble alt for trangt, men vi burde ikke kjøre langt.
Vet du hva de tynne putene heter?Hørt at det finnes tynnere puter, og at man kan bruke Ergobaby.. Den blir nok flittig brukt dersom hun har hd..
Vet du hva de tynne putene heter?
Ja vi ordna oss med den tynneste, men den er stor og gjør ongen stor uansett.. Men ble bedre liggestilling for han daHørt at det finnes tynnere puter, og at man kan bruke Ergobaby.. Den blir nok flittig brukt dersom hun har hd..
Ja vi ordna oss med den tynneste, men den er stor og gjør ongen stor uansett.. Men ble bedre liggestilling for han da![]()
Frejkas tror jeg det varHva heter de? Og hvor får man kjøpt dem?
Frejkas er den type pute vi også brukte. Vi fikk den av sykehuset, viFrejkas tror jeg det var![]()
På den Facebooksiden for hofteleddysplasi var det ei som ha bort sin så hu var så snill å sendte meg den i postenjeg gjorde det samme når vi var ferdig med vår. Hør på den sia
![]()
Ja stemmer det! Noen sykehus gir den tynne, men st.olav gjør ikke detFrejkas er den type pute vi også brukte. Vi fikk den av sykehuset, vi
Så kjedelig.Ja stemmer det! Noen sykehus gir den tynne, men st.olav gjør ikke det![]()
Hihi. Søstra mi sine produkterVi kjøpte brio primo, da det var det bredeste sete i 2011. Hvilke seter som er brede nå vet jeg dessverre ikke. Puten ser sånn ut med hjemmelaget putetrekk https://epla.no/handlaget/produkter/230753/![]()
Vi hadde Emmaljunga Duo Edge når frøkna hadde pute.Hvilken barnevogn er bred nok til at en putebaby/putebarn ikke får det trangt? Er det kun Simo som er brei nok? Har HD i familien og må tenke på dette nå når vi skal kjøpe vogn.