Hodeverk

**entil**

Glad i forumet
Jeg er så sliten av å ha vondt i hode[:(] Det er ikke skikkelig banking, men mer murringer i panna og over øynene en plass. Skikkelig slitsomt! Det hele ender med at jeg er så sliten når kvelden kommer, at jeg blir kvalm og uvel[:(]

Dagens klagevise....

uff det er virkelig ikke noe godt!!! hatt det leenge selv, det hjalp meg veldig å gå til kiropraktor, nakken var helt låst. jeg hadde vondt i panna og bak øya og rundt der..  og mange får hjelp av akupunktur. god bedring, håper du finner ut av det!!!!

Kjenner til den dessverre...Utrolig hva vi jenter må gå gjennom...[X(]

Uff føler me deg. Fikk akkurat det samme no på vei hjem mens eg satt på bussen. Typisk.

Go bedring!

jeg har også hatt det. kjøpte meg lavendeldråper på helsekosten nå, som skal masseres inn i panna ved første antydning til hodepine!

ORIGINAL: jan2010

jeg har også hatt det. kjøpte meg lavendeldråper på helsekosten nå, som skal masseres inn i panna ved første antydning til hodepine!

Det skal jeg søren meg prøve![:D]

jeg har også hatt mye vondt i hode denne gangen, kanskje det gir seg litt etterhvert.. husk på å bøy og tøy forsiktig i nakken, hjelper hvertfall hos meg og så masserer mannen min meg..

jeg hadde veldig mye vondt i hode, legen tok blodprøver å fant ut at jeg manglet jern. Ikke noen bombe, for det var akkurat det samme i forrige svangerskap. Men ble satt på noen jerntabletter de hadde på apoteket og nå er jeg mye bedre.
Be legen din da en blodprøve å sjekke det du :) Lykke til !

Sliter veldig med det jeg og.[:(][:(] Har det i dag..Så nå skal jeg snart legge meg ned på sofaen

Takk for svar, alle sammen!

Lavendeldråper kan jeg bare glemme. Det er noe jeg virkelig får hodepine av [&:]
Men skal få legen til å skjekke ferritin, og så skal jeg få sambo til å massere meg litt nå i kveld[:)]

Back
Topp