Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er så sliten av å ha vondt i hode[:(] Det er ikke skikkelig banking, men mer murringer i panna og over øynene en plass. Skikkelig slitsomt! Det hele ender med at jeg er så sliten når kvelden kommer, at jeg blir kvalm og uvel[:(]
uff det er virkelig ikke noe godt!!! hatt det leenge selv, det hjalp meg veldig å gå til kiropraktor, nakken var helt låst. jeg hadde vondt i panna og bak øya og rundt der.. og mange får hjelp av akupunktur. god bedring, håper du finner ut av det!!!!
jeg har også hatt mye vondt i hode denne gangen, kanskje det gir seg litt etterhvert.. husk på å bøy og tøy forsiktig i nakken, hjelper hvertfall hos meg og så masserer mannen min meg..
jeg hadde veldig mye vondt i hode, legen tok blodprøver å fant ut at jeg manglet jern. Ikke noen bombe, for det var akkurat det samme i forrige svangerskap. Men ble satt på noen jerntabletter de hadde på apoteket og nå er jeg mye bedre.
Be legen din da en blodprøve å sjekke det du :) Lykke til !
Lavendeldråper kan jeg bare glemme. Det er noe jeg virkelig får hodepine av [&:]
Men skal få legen til å skjekke ferritin, og så skal jeg få sambo til å massere meg litt nå i kveld[:)]